آئین تجلیل از خانواده های موفق شهرستان دهلران

در آئینی از خانواده های موفق در شهرستان دهلران قدردانی شد.

در آئینی از خانواده های موفق در شهرستان دهلران قدردانی شد.

‍   امام جمعه دهلران با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشکر از فرماندار ویژه دهلران  و معاونین  و بانیان و موسسه گلبرگ نگین بخاطر این نشست گفت:خانواده پایه واساس است و نقش اصلی در تربیت فرزندان دارد و تحکیم خانواده از موضوعات مهم است.

سید محسن موسوی افزود:اگر برخی افراد خانواده ها گرفتار مشکلاتی هستند ریشه را باید در خانواده جستجو کرد.وی به خصوصیات خانواده های موفق مورد تقدیر اشاره و گفت:در دهلران خانواده ها نمونه زیاد است و نمونه زیادی در شهرستان و بخش ها و روستاها داریم و این تقدیر در واقع بعنوان نماد انجام می گیرد.

وی بر ضرورت توجه خانواده ها به معنویت و نماز اشاره و افزود:رعایت سبک زندگی اسلامی از موضوعات مهم است که باید ویژه مد نظر باشد.

حاتمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه دهلران  هم به شاخصه های خانواده های برتر وموفق از دیدگاه رهبر معظم انقلاب و دین مبین اسلام وآیات الهی اشاره و افزود: خانواده هم فرد و هم جامعه را می سازد و این نشان از اهمیت کانون گرم خانواده هاست.

وی افزود: در این نشست بصورت نمادین از سه خانواده برتر شهرستان تقدیر می شود و ما در شهرستان خانواده های موفق زیادی داریم که این برنامه در واقع به احترام همه این عزیزان است.
حاج اقا محمودیان امام جمعه اسبق دهلران هم با اشاره به آسیب ها در جامعه و خانواده ها برضرورت آسیب شناسی خانواده ها در زمان خودش تاکید و افزود:امروز فضای مجازی خانواده ها را تهدید می کند و باید مواظب بچه ها در این فضا بود .

وی به دوست و رفیق بچه ها هم اشاره وافزود:رفیق تاثیر زیادی بر روی بچه ها و خانواده ها  دارد و باید در دوستی ها و رفاقت ها هم ملاک های اسلامی مد نظر باشد.

محمودیان بیکاری را از دیگر آسیب ها ذکر کرد و گفت:اشتغال از موضوعات دیگر است که باید به جد دنبال شود

این برنامه به همت معاونت سیاسی اجتماعی دفتر امور اجتماعی استانداری ایلام و فرمانداری ویژه دهلران و موسسه گلبرگ نگین برگزار شد.

در پایان از خانواده مرحوم حاج مرتضی مومنی و مرحوم حسن قیاسی و سید محمد مرزبان با اهدا لوح و هدایا بعنوان خانواده های موفق قدردانی شد.

مداحی بمناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) از دیگر برنامه ها بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است