نه گفتن اعضای شورا تامین دهلران به تیراندازی در مراسمات

حمایت اعضای شورای تامین شهرستان دهلران از( نه )گفتن به تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی

حمایت اعضای شورای تامین شهرستان دهلران از( نه )گفتن به تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی

دکتر صادقی با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت:از همراهی وهمکاری همه عزیزان و بویژه مجری طرح قدردانی می کنم. وی تاکید کرد:شورای تامین شهرستان پشتوانه  و حامی این حرکت فرهنگی است.

فرماندار ویژه دهلران یاد آور شد:تیراندازی در مراسمات یک حرکت ناهنجار است و جوانان ما بدانند تیراندازی در مراسمات جرم است.

دکتر صادقی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در شهرها وبخش ها وروستاهای شهرستان  گفت:خوشبحتانه این نشست ها نتایج مطلوبی داشته و امام جمعه شهرستان و اعضای شورای تامین شهرستان و بزرگان و معتمدان و حتی جوانان نیز  تاکید بر برچیده شدن این فرهنگ و سنت غلط دارند.

وی بر ضرورت تشکیل هیئت تیراندازی در شهرستان تاکید و خواستار تعیین مکانی در شمال شهر دهلران  برای تیراندازی به اهداف پروازی و برهمکاری دستگاه ها در این موضوع تاکید کرد.

فرمانده هنگ مرزی و نیروی انتظامی وجانشین دادستان نیز بر ضرورت پرهیز از تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی تاکید کردند و خواستار همکاری بزرگان و جوانان و فرهنگ سازی در این زمینه شدند.

اعضای شورای تامین شهرستان بر نه گفتن به تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی صحه گذاشتن. این طرح به همت دفتر امور اجتماعی معاونت سیاسی اجتماعی استانداری ایلام و با همکاری فرمانداری ویژه دهلران و اجرا توسط موسسه رهنما با مسئولیت خانم محمدی در سطح شهرستان در حال اجراست.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است