دیدار مردمی

دیدار با مردم روستاهای بخش موسیان

دیدار با مردم روستاهای بخش موسیان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران مسئولان با جمعی از مردم شهر  موسیان و همچنین مردم  روستاهای جلیزی بالا و پائین و بره بیجه دیدار و از نزدیک مشکلات انان را مورد بررسی قرار دادند.

علیزاده در این دیدارها ضمن تسلیت ارتحال امام راحل و گرامیداشت قیام پانزدهم خرداد گفت: در شهر موسیان مبلغ 500 میلیون تومان به زیر ساخت های شهری به شهرداری موسیان و مبلغ 150 میلیون تومان جهت تامین وسایل برودتی سالن ورزشی موسیان اختصاص داده شد.

وی گفت: 2میلیارد تومان جهت اجرای طرح هادی و1.5میلیارد تومان هم جهت احداث چمن مصنوعی روستای بیات اختصاص یافت.نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی افزود:در روستای بره بیجه نیز 2میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی و1.5میلیارد برای چمن مصنوعی هزینه می شود.

علیزاده اظهار کرد:برای طرح هادی  روستای جلیزی پایین مبلغ 2میلیارد تومان و 1.5میلیارد تومان برای  چمن مصنوعی و 300میلیون تومان کمک به احداث مسجد روستا  خواهد شد.

وی گفت:جهت روستای جلیزی بالا 3 میلیارد تومان برای اجرای آسفالت و 1.5میلیارد تومان برای  چمن مصنوعی و 500میلیون تومان کمک به احداث خانه عالم  روستا تخصیص داده شد.وی گفت: لازم به ذکر است این کمکها از محل اختیارت نماینده و کمکهای بنیاد مسکن و کمیته برنامه ریزی شهرستان  تخصیص داده شده است.

همچنین پیگیری جدی حفرچاه و رفع مشکل کم آبی روستاهای جلیزی پایین ، علی نعیر ، عین خوش ،دالپری و جلیزی بالا در دوماه آینده و رفع مشکل برق روستاهای جلیزی بالا و دالپری در دو هفته آینده از خبرهای خوش نماینده مجلس برای این روستاها بود .

دکتر صادقی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان هم ضمن تقدیر از پیگیریهای ویژه نماینده قول دادند از محل کمیته برنامه ریزی نیز اعتبارات لازم را در راستای کمکهای نماینده و مدیر کل بنیاد مسکن به روستاهای مذکور تخصیص خواهند داد.در این دیدارها مردم و شوراها و دهیاران نیز مسایل و مشکلات روستای خود را مطرح کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است