اجتماع علمداران در امامزده سید یوسف علیه السلام

اجتماع علمداران با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در امامزاده سید یوسف علیه السلام برگزار شد

اجتماع علمداران با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در امامزاده سید یوسف علیه السلام برگزار شد

اجتماع بزرگ علمداران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و هتک حرمت امامزادگان سید یوسف(ع) و سید حبیب(ع) با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان دهلران،بخش ها و روستاهای این شهرستان و جمعی از مردم آبدانان،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام، مدیر کل محترم سیاسی انتخابات استانداری ایلام، مشاور محترم استاندار ایلام، حراست محترم استانداری ایلام و فرماندار آبدانان و مسئولان شهرستان دهلران و به همت فرمانداری ویژه دهلران در جوار مرقد مطهرامامزاده سید یوسف (ع)برگزار شد.

فرماندار ویژه دهلران در این مراسم، با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس کلام الهی و مرقد مطهر این دو امامزاده جلیل القدر، گفت: مردم عزیر و ولایت مدار و دوستدار اهل بیت(ع) با حضور مسنجم، گسترده و پرمعنای خود پیام باشکوه خود را به معاندین اعلام کردند، این همایش پیام عاشورایی به معاندین و داعش صفتان است، این انسجام و برادری و وحدت نشان از پایبندی و تعهد به ارمانهای انقلاب است که در جهان می درخشد.

لطیف صادقی یادآور شد: مردم با حضور حماسی خود به معاندان و دشمنان تو دهنی زدند چرا که معاندان فکر می کنند با این حرکات مردم را از نظام و اعتقادات جدا می کند اما این حضور خودجوش گویای همه واقعیت هاست که مردم همیشه در بزنگاه ها، حامی انقلاب و ارزشها بوده و بر عهد و پیمان خود پایبند و به اصول اعتقادی خود ایمان دارند.

صادقی با ابلاغ سلام استاندارمحترم  ایلام به مردم و سادات گفت: استاندار محترم در ماموریت هستند اما در جمع ما معاون محترم استاندار و جمعی از مدیران کل استانداری و مشاور استاندار حضور دارند .

وی با تاکید بر اینکه اینها در دستگاه قضایی دیر یا زود مجازات خواهند شد، از حضور اقشار مختلف مردم و اقوام کرد و لر و عرب و سادات و مردم شهرهای و بخش ها و روستاهای شهرستان های دهلران و آبدانان تقدیر کرد.

صادقی گفت:در دولت سیزدهم، اقدامات ارزشمندی انجام شده است، مسئولان به جد در خدمت به مردم با کار و روحیه جهادی حاضر هستند و وظیفه ما خدمت به این مردمی است که در همه صحنه های دفاع از انقلاب و ارزشها حضور دارند و این کار و تلاش ما را مضاعف می کند.

امام جمعه دهلران با محکوم کردن این جنایت فاحش، گفت: مردم با اصالت استان ایلام به‌خصوص حوزه جنوب آن برای پاسداشت ارزش‌های الهی و اعتقادات دینی از جان و مال و فرزندان خود گذشتند و اکنون نیز بر راه سرخ شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و حافظان عزت و امنیت این آب وخاک پای می فشارند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، گفت: کفتارهای نجس دست به اقدامی شنیع زدند و به قرآن که امانت پیغمبر(ص)، معجزه آن حضرت و بزرگترین معجزه جهان آفرینش است که بر سینه رسول الله(ص) نازل شد، اهانت کردند.

وی با بیان اینکه آنانکه قرآن را آتش زدند، بی دین و گرگ درنده هستند که از انسانیت بویی نبرده اند، از مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی خواست که این اهانت کنندگان را به مجازات خود برسانند.

امام جمعه دهلران با تاکید بر اینکه به طور قطع به زودی این هتاکان دستگیر می شوند، تصریح کرد: کسانی که به این امامزادگان اهانت و قرآن را آتش زدند، به این زیارتگاه ها که مورد احترام مردم هستند اهانت کرده اند در واقع خودشان را آتش زدند، اینها سرباز خود فروخته استکبار جهانی هستند.

وی با تقدیر از مسوولان استانی در این مراسم، افزود: از مردم شهرستان های دهلران و بخش ها و روستاهای آن و شهرستان آبدانان و مسئولان و نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی قدردانی می کنم.

اجرای مداحی و نوحه سرایی، قرائت شعر و یزله عربی ، برگزاری قرائت آیات و ادعیه اسلامی و قرائت بیانیه پایانی در راستای محکومیت این اقدام شنیع و غیر اخلاقی و شناسایی و درخواست برخورد عاجل و شدید با عوامل و ایادی این حادثه و تاکید بر بهسازی، تعمیر و تجهیز این دو مزار با شرافت و پاسداری از آنها از دیگر برنامه های فرهنگی گردهمایی بزرگ مردم دهلران و آبدانان در جوار امامزاده سید یوسف به مناسبت بی احترامی عده ای کوردل به مقام و منزلت سادات محترم منطقه و قرآن مجید بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است