اجرای رزمایش اطفا حریق

رزمایش اطفا حریق در دهلران اجرا شد

رزمایش اطفا حریق در دهلران اجرا شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران دکتر صادقی گفت:با توجه به بارش ها لذا سطح مراتع در شهرستان دهلران وسیع و گسترده و باپوشش فراوان است.

وی افزود:همین موضوع باعث آتش سوزی در مراتع می شود و مهار و اطفا حریق نیازمند همکاری و همراهی مردم بومی منطقه و آمادگی اعضای ستاد بحران و تیم های عملیاتی اطفا حریق می باشد.

فرماندار ویژه دهلران از مردم خواست رعایت نکات ایمنی در تفریحات را مد نظر قرار دهند ودر صورت روشن کردن آتش مواظب مراتع باشند.

سرهنگ علیرضا بیگلری فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان هم از اجرای مانور صفر لحظه ای در برخی شهرستانهای استان خبرداد و گفت:هدف امادگی گروه های اطفا حریق و ستاد بحران در شهرستانهای دارای پوشش گیاهی انبوه برای مقابله با حریق است که در دهلران این مانور با هماهنگی همه اعضا و بویژه فرماندار ویژه دهلران بعنوان رئیس ستاد بحران شهرستان بخوبی انجام شد.

رئیس منابع طبیعی دهلران هم گفت:جهت هماهنگی بین تیم های اطفا حریق شهرستان و اعضای ستاد بحران دهلران این مانور برگزار شد و همه از آمادگی لازم برای هرگونه اطفا حریق برخوردارهستند و مانورهای عملیات اطفا حریق بصورت ماهانه انجام می گیرد.

نصراله پارسه با اشاره به نقش مشارکت مردم در اطفا حریق گفت:در دهلران علی رغم گستردگی و پوشش گیاهی انبوه اما با همکاری مردم تا کنون مورد خاص اتش سوزی نداشته ایم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است