جشن گلریزان

برپایی جشن بزرگ وصال و گلریزان در دهلران

برپایی جشن بزرگ وصال و گلریزان در دهلران

این آئین با شرکت هنرمندان ملی و استانی همچون استاد فرج علیپور و با حضور فرماندار ویژه دهلران، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و اقشار مختلف مردم دهلران در سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری شرهانی در حال برگزاری است.

فرماندار ویژه دهلران در این مراسم گفت: هدف از این برنامه ایجاد شور و نشاط در بین مردم و ترویج فرهنگ ازدواج و حمایت از زوج های جوان و جوان سازی جمعیت است.

لطیف صادقی از اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان، شورای شهر و شهرداری و سایر دستگاه ها تقدیر و افزود: ظرفیت های دهلران فقط منحصر به نفت و گاز، آب و خاک و کشاورزی نیست، بلکه فرهنگ متعالی مردم و قدردانی مردمی را شاهدیم و این همت ما را برای خدمت جدی تر می کند.

وی با اشاره به اجرای برنامه های هفته ازدواج توسط اداره کل ورزش و جوانان استان در سراسر استان افزود: امروز شهرستان دهلران بعنوان پایلوت در سطح ملی مراسم جشن وصال و گلریزان را به اشتراک گذاشته است.

فرماندار ویژه دهلران از شورای تامین شهرستان و شورای شهر و شهرداری و مدیران شهرستان در برگزاری مراسم قدردانی و گفت: یکی از اهداف دولت جوانی جمعیت و شادی آفرینی است و دهلران با برگزاری این مراسم پیشگام در شادی آفرینی می باشد.

وی از از زوج های حاضر در مراسم و همچنین حمایت های کمیته امداد و همه کسانی که برای ازدواج آسان قدم بر می دارند قدردانی و اظهار کرد: از بزرگان و خیرین در حمایت از زوج های جوان و کمک به ازدواج آسان تقدیر می کنم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است