شورای اقامه نماز

نشست شورای اقامه نماز شهرستان دهلران با حضور دبیر شورای اقامه نماز استان

نشست شورای اقامه نماز شهرستان دهلران با حضور دبیر شورای اقامه نماز استان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران در این نشست دبیر شورای اقامه نماز استان گفت: توجه به این مهم در خانواده،محل کار و جامعه باید مد نظر همه باشد چون نماز موجب قرب الهی می شود.

رضایتی بر ضرورت توجه به نماز و نقش آن در تطهیر جسم و روح اشاره و افزود:برپایی نماز از مهمترین موضوعاتی است که باید مد نظر باشد.

امام جمعه دهلران هم گفت: رفع مشکلات مساجد و نماز خانه های ادارات از موضوعات مهم هستند و نیاز است در ادارت بهترین مکان برای اقامه نماز در نظر گرفته شود.

سید محسن موسوی بر ضرورت رفع مشکلات مساجد بین راهی تاکید و افزود مشکلات مساجد و جسینه ها در سطح شهرستان و موضوع سکوهای نماز بین راهی بصورت ویژه مد نظر باشد.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم گفت: با توجه به اینکه نقش نماز در ایجاد بازدارندگی از فحشا و گناه مورد تاکید قرآن کریم می باشدلذا شایسته است متولیان امر نسبت به فرهنگ سازی در اقشار مختلف جامعه اهتمام ویژه داشته باشند و همه در مقابل اشاعه این فریضه الهی مسئول هستند.

حاتمی  ترویج فرهنگ نماز در بین جوانان و خانواده ها را از موضوعات مهم بر شمرد و گفت:تک تک افراد جامعه باید این مهم را مد نظر داشته باشند چون نماز عامل دوری از گناه و نزدیکی به خداوند است و ذخیره آخرت می باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است