ستاد امر به معروف و نهی از منکر

برگزاری نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر

برگزاری نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر

حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران در این نشست گفت: در حجاب و عفاف دشمن افراد وخانواده و جامعه را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه در جهاد تبیین کارکرد مطلوبی نداشتیم گفت:در حوزه بیان دستاوردهای نظام و بیان مباحث فرهنگی در جامعه و حجاب و عفاف خوب کار نکردیم.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بعنوان یک فریضه دینی تاکید و گفت:باید اهمیت حجاب و عفاف و تبلیغات در این زمینه مد نظر همه باشد.

حاتمی از مدیران ادارات خواست نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و رعایت حجاب و عفاف بیش از پیش توجه داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم با اشاره به فلسفه قیام امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: تاکیدات رهبرمعظم انقلاب بر خروجی این جلسات است.

حاج آقا محمود حاتمی بر ضرورت پرهیز از رودربایستی در امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود:تا کی باید دین و رهبر عزیز ما سیلی ندانم کاری بعضی از مسئولان بخورند در این مهم پای کار باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر بیان حق و حقیقت تاکید کرد و اظهار کرد:باید از همه ظرفیت ها برای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد چون کارکرد این فریضه الهی منجر به اصلاح جامعه در بعد منکرات و ترویج معروفات می شود.

سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دهلران هم بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: در عمل همه در راستای این مهم در جامعه گام برداریم .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است