فرماندار ویژه دهلران:

پتروشیمی دهلران به هیچوجه تعطیل نمی شود

پتروشیمی دهلران به هیچوجه تعطیل نمی شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران ، لطیف صادقی روز سه شنبه در نشست با جمعی از کارگران و پیمانکاران پتروشیمی دهلران که در فرمانداری تجمع کرده بودند، اظهار کرد: در طول این مدت که شایعه تعطیلی پتروشیمی دهلران مطرح شده، استاندار ایلام، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری ویژه شهرستان و اعضای شورای تامین استان و شهرستان پیگیر امور بوده و رایزنی های لازم در این زمینه انجام شده است و همه حامی نیروهای بومی و ادامه روند کاری پروژه هستند.

وی با بیان اینکه دولت بر فعالیت پروژه ها تاکید دارد، افزود: چه طور ممکن است پروژه ای با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و این حجم سرمایه گذاری تعطیل شود، همه مسئولان با استفاده از همه ظرفیت ها پای کار هستند و بی شک از حق و حقوق نیروهای بومی و این پروژه دفاع می کنند.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به رایزنی ها و پیگیری های استاندار ایلام، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری ویژه شهرستان برای پتروشیمی دهلران و دفاع از حقوق نیروی کار، یادآور شد: مجموعه پیگیری ها و رایزنی ها همه مسئولان در راستای جلوگیری از تعطیلی پروژه و بیکار شدن نیروهای شاغل درآن هستند.

صادقی با اشاره به فاصله بهره برداری ان.جی.ال و پتروشیمی با توجه به پیشرفت بالای ان.جی.ال دهلران، بیان کرد: سرمایه گذار ان.جی.ال ۳۱۰۰ دهلران اذعان دارد که درآمد زایی از محل خوراک ان.جی.ال هزینه کار و پیشرفت پتروشیمی می شود و زمانی که پتروشیمی دهلران بهره برداری شود مجدد خوراک به پتروشیمی دهلران وارد خواهد شد و این منوط به تعهد سرمایه گذار به مجموعه مدیریت استان می باشد.

وی با اشاره به اینکه هیچکس اجازه تعطیلی پتروشیمی دهلران را نمی دهد، افزود: تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جاری بر مهار تورم و رشد تولید است و این در سراسر کشور حکم فرما می باشد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به رایزنی ها و گفتگوهای لازم در این خصوص، گفت: سرمایه گذار پتروپالایش و پتروشیمی و ایستگاه تقویت فشار همه بر ادامه کار و فعالیت پروژه ها تاکید دارند و نماینده نهاد ریاست جمهوری هم روز گذشته از پتروشیمی بازدید و در جریان همه امور قرار گرفته اند.

صادقی تاکید کرد: اطمینان خاطر داشته باشید که مجموعه رایزنی ها و پیگیری ها و قول سرمایه گذار بر ادامه فعالیت پتروشیمی و جلوگیری از بیکاری نیروهای شاغل در آن است.

عبدالحسین بیات، مدیر عامل صندوق بازنشستگی نفت در تماس تلفنی فرماندار ویژه دهلران با وی، گفت: پتروشیمی دهلران تعطیل نمی شود و مقداری روند کار با توجه به کمبود منابع کند شده است که مجموعه رایزنی ها برای جذب اعتبار و سرعت بخشی پروژه ادامه دارد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی نفت هم قول داد که فعالیت پتروشیمی دهلران ادامه دارد و دغدغه ها را درک می کند.

فرماندار ویژه دهلران در این تماس تلفنی در حضور کارگران و پیمانکاران خرد پتروشیمی دهلران با مدیر عامل صندوق بازنشستگی نفت بر ضرورت رفع دغدغه نیروی کار تاکید و خواستار حضور وی در شهرستان و رفع چالش در این حوزه شد.

فرماندار ویژه دهلران همچنین در تماس با حمیدی بعنوان مدیر عامل پتروشیمی دهلران بر ادامه روند کار پتروشیمی و جلوگیری از تعدیل یا اخراج نیروها تحت هر شرایطی تاکید کرد.

در این نشست نیروهای شاغل در پتروشیمی و پیمانکاران خرد این پروژه نیز مطالبات خود را بیان کردند و خواستار پیگیری ادامه فعالیت پروژه از طریق وزیر نفت و ریاست جمهوری شدند.

چند روزی است که بحث تعطیلی پتروشیمی دهلران در فضاهای مجازی و رسانه مطرح است و امروز نیز جمعی از کارگران آن برای مطالبه خود به فرمانداری مراجعه کردند.

در این مدت هم استاندار ایلام و نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه دهلران پیگیر این موضوع شدند و مدیر عامل صندوق بازنشستگی نفت و مدیر عامل پتروشیمی دهلران و سایر متولیان این پروژه قول دادند که پروژه تعطیل نمی شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است