معاون فرماندار ویژه دهلران

ارتقا کیفیت نان مطالبه مردم و مسئولان

ارتقا کیفیت نان مطالبه مردم و مسئولان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران در نشست شورای آرد و نان گفت:با توجه به مطالبه مردم در راستای ارتقا کیفیت نان با کسی تعارف نداریم وحق مردم نباید ضابع شود.

وی افزود:دولت زمینه فعالیت هر چه بهتر نانوایی ها را با اهرم های تشویقی فراهم کرده است پس پذیرفتنی نیست نانوایی در ارائه خدمات و ارتقا کیفیت نان کوتاهی کند و حق مردم را ضایع کند ونانوایی ها ملزم به رعایت قانون و مصوبات شورای آرد ونان می باشند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه نانوایی ها از آرد سهمیه ای وجایزه سامانه کارتخوان و سایر امتیازات  بهره مند هستند  دلیلی ندارد در ارائه خدمات ورعایت ساعت پخت ورعایت بهداشت بی توجهی کنند.

حاتمی اظهار کرد:ساعت رسمی کار نانوایی ها براساس دستور العمل استان صبح از ساعت۵:٣۰ تا ٨:٣۰ و در نوبت ظهر از ١۰:٣۰ تا١٢ وبعدازظهر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ می باشد.

وی تاکید کرد:هر نانوایی که بخواهد از قانون سرپیچی کند باید پاسخگو باشد و شورای آرد ونان بر اساس وظایف قانونی خود برخورد نماید.

حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران ابراز امیدواری کرد: مردم هم در معرفی نانواهای متخلف از حیث کمیت و کیفیت نان و رعایت ساعات کار با مسئولین همکاری نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است