فرمانده انتظامی ایلام

تقویت ارتباط با بزرگان طوایف از رویکردهای فراجا در دوره جدید است

تقویت ارتباط با بزرگان طوایف از رویکردهای فراجا در دوره جدید است

 سردار جمال سلمانی  در دیدار امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران با اشاره به مردمداری نیروی انتظامی اظهار داشت: فعالیت در حوزه انتظامی سخت و طاقت فرساست ولی با توجه به جنس نیروها فراجا که از بین مردم و مورد اعتماد انان هستند؛ روز به روز شاهد هم افزایی و تقویت ارتباط بین مردم و پلیس هستیم.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون فراجا ۲۹ شهید را در راستای برقراری امنیت تقدیم کرده است که نشان از اهمیت امنیت برای نیروهای خدوم انتظامی دارد و در این خصوص با کسی مماشات نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: دینداری و اعتقادات مردم در استان ایلام باعث شده کمترین مشکل را در حوزه حجاب و عفاف داشته باشیم.

سردار سلمانی از تشکیل کمیته امنیتی و انتظامی استان برای اربعین خبر داد و اظهار کرد: برای تردد ایمن و آسان زوار در محورهای مواصلاتی و پرتردد استان برنامه ریزی مدونی صورت گرفته و شهرستان های مسیر تردد زائران اربعین به لحاظ نیروی پلیس راه و انتظامی تقویت می شوند.

وی با تاکید بر مردمداری افزود: این مهم در سرلوحه کار انتظامی استان است و به جوانان توصیه می کنیم فریب ضد انقلاب و معاندین را نخورند و خانواده ها در این زمینه مواظبت کنند.

فرماندار ویژه دهلران در دیدار با فرمانده انتظامی استان گفت: شهرستان دهلران در حوزه های سیاسی، انتظامی و امنیتی با توجه به درایت نیروهای مسلح و اقدامات نیروهای انتظامی مشکلی ندارد.

لطیف صادقی افزود: نیروی انتظامی شهرستان با همکاری سایر نیروهای امنیتی بهترین عملکرد را در اغتشاشات سال گذشته داشتند و بخوبی آنرا مدیریت کردند.

وی یادآور شد: علیرغم اینکه دهلران ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق داشته و یک سوم وسعت استان ایلام را به خود اختصاص داده است؛ اما نیروهای مسلح بخوبی نقش آفرینی می کنند و امنیت پایدار در مرز حاکم است.

امام جمعه دهلران به نیروی انتظامی و نقش آن در امنیت اشاره و گفت: امنیت پایدار در شهرستان حاکم است و این جای شکر و قدردانی دارد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی اقتدار و رشادت نیروی انتظامی را ستود و افزود: نیروی انتظامی در همه حوزه ها و مناسبت ها پای کار است و ما قدردان زحمات فرمانده و پرسنل انتظامی دهلران هستیم و توجه به امکانات انتظامی در دهلران مد نظر باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است