معاون امور مجلس رئیس‌جمهور :

مرحوم عادل آذر شخصیتی پرتلاش و خادم نظام بود

مرحوم عادل آذر شخصیتی پرتلاش و خادم نظام بود

«سید محمد حسینی»  در مراسم گرامیداشت یکمین سالگرد زنده یاد عادل آذر در دهلران با اشاره به ویژگی های اخلاقی ایشان، اظهار کرد: آذر فردی مودب و با اخلاق بود، دغدغه مردم، کار و تلاش داشت، وقتی وصیت نامه وی را مطالعه می کنیم، متوجه می شویم در اوج جوانی در جبهه حضور داشت و جانباز راه وطن شد.

وی به شرایط سخت جنگ تحمیلی و حمایت مردم از نظام اشاره کرد و افزود: هنگامه جنگ تحمیلی وجبی از خاک ایران زمین به دست دشمن نیفتاد، دکتر آذر هم به این موضوع اشاره داشته و از همنشینی با سردار سلیمانی نیز یاد و به این مسئله افتخار می کند.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور یادآور شد: مرحوم دکتر آذر در وصیت نامه به جوانان توصیه می کند که فرصت را در کسب علم، دانش و معنویت مغتنم بشمارند.

حسینی یادآور شد: دکتر آذر لذت های مادی و زودگذر را نکوهش و به لذت های معنوی، عبادت و یادگیری علوم مختلف تاکید می کند، وصیت نامه آذر یک موعظه برای جوانان امروزی است.

 

وی با اشاره به کار و تلاش بی وقفه مرحوم دکتر آذر برای ارتقای ایران اسلامی در عرصه های گوناگون، تاکید کرد: ایشان همواره دغدغه ملت و نظام را داشتند و در سنگرهای مختلف منشا خدمات بسیاری بودند.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: مردم قدردان خادمان خود در هر عرصه ای هستند و کار برای خدا موجب عزت و افتخار است.

حسینی با اشاره به اینکه رئیس جمهور بزودی در استان ایلام حضور می یابند، گفت: دولت سیزدهم به حاشیه ها توجه ندارد و با برنامه و پیگیری های مجدانه و توصیه به وزرا برای حل مشکلات مردم گام بر می دارد.

وی تصریح کرد: کارهای بزرگی در همه حوزه ها در حال انجام است و در آینده شاهد ثمره آنها خواهیم بود و وضعیت بهبود می یابد.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور افزود: دشمن به دنبال گسست بین دولت و ملت برای رسیدن به خواسته های خود است، ولی در انتخابات پیشرو مشارکت مد نظر مقام معظم رهبری محقق و چشم دشمن را با حضور گسترده کور خواهیم کرد کرد.

حسینی با اشاره به به تلاش دولت در سیاست خارجی و اقدامات داخلی با کار و تلاش جهادی، بیان کرد: امروز به واسطه این تلاش ها و اقدامات و رایزنی ها شاهد پیشرفت هایی در حوزه های مختلف هستیم.

به گزارش ایرنا، مرحوم دکتر «عادل آذر» در شامگاه هفتم مرداد ۱۴۰۱ بر اثر ایست قلبی ریوی بدنبال جراحی دیسک کمر (دیسکوپاتی) در بیمارستان خاتم الانبیاء در گذشت.

مرحوم دکتر «عادل آذر» مشاور رئیس‌جمهور و نیز رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی وابسته به سازمان برنامه و بودجه کشور در دولت سیزدهم، نماینده مجلس هفتم و رئیس پیشین دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و استاد تمام دانشگاه تربیت مدرس بوده‌ است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است