معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه دهلران

۳۹ درصد تعهد اشتغال در دهلران محقق شد

۳۹ درصد تعهد اشتغال در دهلران محقق شد

 مجید نادری در نشست شورای اشتغال دهلران اظهار داشت: تعهد اشتغال امسال این شهرستان یک هزار و ۱۳۴ نفر پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۴۲ نفر از این تعهد طبق اطلاعات ثبت‌ شده در سامانه رصد محقق شده است، افزود: این میزان عملکرد نشان از تحقق ۳۹ درصدی اشتغال شهرستان دارد.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: این میزان اشتغال از محل اعطای تسهیلات در زمینه مشاغل خانگی تبصره های ۱۶ و ۱۸ محقق شده است.

مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دهلران هم گفت: سال گذشته تعداد ۲۴۲ طرح مشاغل خانگی از سوی چهار دستگاه از جمله صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی ؛ صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی و ارشاد اسلامی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی و پرداخت شده است.

روشن امری افزود: سال جاری برای شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی هدف گذاری اشتغال صورت گرفته و با ایجاد اشتغال جدید و جذب نیرو، شرکت های منطقه موظف به ثبت اطلاعات آنها در سامانه رصد اشتغال کشور خواهند بود.

جانشین فرمانده سپاه دهلران نیز در این جلسه گفت: ایجاد، تثبیت و توسعه اشتغال از موضوعات مهمی هستند که باید از سوی اعضای کارگروه و دستگاه های متولی پیگیری شوند.

سرهنگ علی خاسرو افزود: پروژه بازیافت برای زنان بی سرپرست در شهرک صنعتی و بازارچه عرضه صنایع دستی زنان بی سرپرست از طرح‌هایی هستند که در راستای اشتغال در دستور کار سپاه قرار دارند.

شهرستان ۶۵ هزار نفری دهلران در ۲۲۸ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است