فرماندار ویژه دهلران

زیرساخت‌های سایت جدید اربعین دهلران مهیای پذیرایی از زائران است

زیرساخت‌های سایت جدید اربعین دهلران مهیای پذیرایی از زائران است

 لطیف صادقی در نشست ستاد اربعین به سایت جدید اربعین با وسعت ۳.۵ هکتار اشاره کرد و اظهار کرد: این سایت در ۲ مسیر رفت و برگشت زائران طراحی شده و تسطیح بستر انجام گرفته است.

وی از تلاش دستگاه های خدمات رسان بویژه راهداری و حمل و نقل برای تکمیل زیرساخت های این سایت قدردانی کرد و یادآور شد: همه زیرساخت ها برای استقبال از زائران پیش از ایام اربعین فراهم می شود.

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت هم افزایی و برنامه ریزی منسجم با توجه به گرمای هوا برای استقبال از زائران تاکید کرد و گفت: همه امکانات توسط موکب ها و دستگاه ها برای پذیرایی و اسکان از زائران پای کار باشند.

صادقی همچنین به برنامه سفر ریاست جمهوری به استان اشاره و اضافه کرد: برنامه های پیشنهادی شهرستان برای این سفر ارائه شده و اقدامات مبارکی برای استان و شهرستان در پی خواهد داشت.

وی از پیگیری های استاندار ایلام و نماینده مردم شهرستان در مجلس و همه مسئولان در این زمینه قدردانی کرد و گفت: پروژه های مهم شهرستان در این سفر لحاظ شده اند و بطور قطع با سفر ریاست جمهوری شاهد تحول خوبی در پروژه های استان و شهرستان خواهیم بود.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: دستگاه های خدمات رسان و شهرداران برای اصلاح ورودی ها و تبلیغات محیطی در سطح شهرها برای اربعین و سفر رئیس جمهور اقدامات لازم و جدی را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه دهلران هم با تسلیت ایام محرم گفت: خدمت به زائران امام حسین (ع) افتخار بزرگی است و مردم دهلران بواسطه تردد زوار افتخار خدمت به زائران را دارند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به سایت جدید اربعین و تقدیر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای برای تلاش در تسطیح آن گفت: دستگاه های خدمات رسان ، پلیس راه و بخشداران با جدیت بیش از گذشته باید پای کار باشند.

وی با اشاره به تردد حدود ۲ میلیون زائر از دهلران بر ضرورت معرفی این شهرستان بعنوان یکی از گذرگاه های مهم اربعین تاکید کرد و گفت: از مسئولان استانی انتظار داریم استان های معین حضور چشمگیری در دهلران داشته باشند و از طرفی توجه ویژه به دهلران در اربعین شود.

امام جمعه دهلران بر ضرورت نصب تابلوهای راهنمای مسیر ، محل های اسکان ، موکب ها و مساجد در مسیر تردد زوار تاکید کرد.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم بر ضرورت جانمایی مناسب برای موکب ها تاکید کرد.

نعمت الله حاتمی افزود: تهیه انبار آب با مسئولیت امور آب شهرستان در قالب کمیته آب ، جانمایی پارکینگ خودرو در مقابل پاسگاه سپتون ، اصلاح نقاط حادثه خیز و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیرها از نکات مهم هستند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است