فرماندار ویژه دهلران

اعتبارات دهلران به ۲ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال افزایش یافت

اعتبارات دهلران به ۲ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال افزایش یافت

لطیف صادقی  اظهار کرد: مجموع اعتبارات شهرستان سال گذشته از محل تملک دارایی های سرمایه ای، نفت و گاز و توازن یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بود که امسال این رقم افزون بر ۲ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی به سه بخش الزامات، اولویت ها و اعتبارات در اختیار شهرستان اشاره کرد و افزود: در بخش الزامات، الزام قانون خارج از حیطه اختیارات کمیته برنامه ریزی است و طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ و بر اساس دستور العمل اجرایی بودجه اعمال می شود.

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: همچنین مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری، سفرهای استاندار ، تکمیل پروژه های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه های موضوع تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداری و دستگاه اجرایی در اولویت قرار دارند.

صادقی با اشاره به ظرفیت های دهلران در حوزه های مختلف، تعداد شهرها، بخش ها، وسعت و ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق تاکید کرد: با نگاه عدالت محور دولت و مدیریت ارشد استان توجه ویژه ای به بودجه امسال شهرستان شده و شاهد جهش ۱۰۷ درصد رشد بودجه دهلران هستیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعل اعتبارات استانی شهرستان نیز نسبت به سال گذشته ۶۳ درصد رشد دارد، افزود: اعتبارات شهرستان در حوزه نفت و گاز نیز از رشد ۳۰۰ درصدی برخوردار است.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه این شهرستان در سطح استان بالاترین رقم بودجه را به خود اختصاص داده است، گفت: امسال در بحث توازن نیز شاهد رشد ۱۴۸ درصدی در بودجه شهرستان هستیم که همه این موضوعات حکایت از توجه دولت به این خطه دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است