دیدار

دیدار مدیر عامل آبفای استان با معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران

دیدار مدیر عامل آبفای استان با معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران

گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران حاتمی در این دیدار با اشاره به مشکلات اب شرب در برخی روستاهای شهرستان بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام آب شرب روستاها برای تسریع در حل مشکل کم آبی روستاها تاکید کرد.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران با اشاره به نیمه تمام ماندن طرح تعویض شبکه داخلی برخی روستاها افزود:این موضوع باید با جدیت و قید فوریت در دستور کار قرار گیرد و عملیات اجرایی انها تکمیل شود.

وی با اشاره به گرمای دهلران گفت:قطعی آب در روستاها باعث بروز مشکلاتی شده که نیاز است این مهم هم بصورت کوتاه مدت و هم میان مدت وهم بلند مدت پیگیری شود.

حاتمی از مدیر عامل آبفای استان خواست برای روستاهایی که مشکلات آب شرب آنها در بیشتر ساعات روز قطع و یا کم می باشد اقدام عاجل و جهادی انجام گیرد.

حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران با تقدیر از  زحمات نیروهای ابفاو تلاشهای دولت مردمی جهت حل ریشه ای مشکل و ابرسانی با همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه گفت:امیدوارم مجموعه این اقدامات منجر به رفع مشکلات آب شرب روستاها شود.

مدیر عامل آبفای استان هم ضمن بیان اقدامات و پروژه های در دست اقدام در راستای رفع مشکلات با کار جهادی گفت: خدمت رسانی به مردم شهیدپرور دهلران را افتخارمی دانم و با جدیت پیگیر حل مشکلات هستیم.

وی در خصوص مشکلات اخیر آبرسانی به روستاها توضیحاتی ارائه نمود و وعده داد بزودی مشکل اب روستاها با برنامه ریزی ویژه دولت حل خواهد شد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است