نشست شورای فرهنگ عمومی

نشست فرهنگ شورای عمومی در دهلران برگزار شد

نشست فرهنگ شورای عمومی در دهلران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران امام جمعه دهلران در این نشست گفت:مصوبات این نشست مهم است حجت الاسلام موسوی از حضور با شور و شعور مردم در مراسمات محرم و هیئات مذهبی قدردانی کرد و گفت: صبح عاشورا و زیارت عاشورا  و با کاروان حسینی(ع)باید در فرهنگ عاشورایی دهلران  ثبت شوند.

وی مسجد جامع را مرکز فرهنگی شهر ذکر کرد و افزود:در مراسمات مختلف استفاده از مداحان و سخنرانان توانمند مد نظر باشد.موسوی بر ضرورت تشکیل کارگروه ساماندهی شبیه خوانی عاشورا تاکید و افزود:توجه به بودجه های اربعین دهلران و راه های شهرستان با توجه به تردد زوار یک ضرورت است و باید مسئولان استانی توجه ویژه کنند.

فرماندار ویژه دهلران از زحمات دستگاه های خدمات رسان در تکمیل زیرساخت های جایگاه جدید اربعین و حمایت طایفه مموس قدر دانی کرد و گفت: دهلران اماده استقبال از زوار اربعین است و موکب ها ساماندهی شده اند.

دکتر صادقی به خدمات دولت و تصمیمات خوب برای توسعه شهرستان و تلاش برای رفع مشکلات پتروشیمی اشاره و گفت:حداقل در این مدت پنج برنامه فرهنگی خوب در شهرستان از طریق صدا وسیمای استان پخش زنده شده که از همکاری امام جمعه محترم و همه مسئولان شهرستان و صدا و سیما قدردانی می شود.

وی به اقدامات فرهنگی و زیباسازی سطح شهر با توجه به اربعین اشاره و اظهار کرد:در بحث عفاف و حجاب  همه باید همت کنند و با احساس مسئولیت موضوع را دنبال کنند.

وی بر ضرورت اجرای  برنامه های فرهنگی در شهرستان تاکیدوگفت:محورهای جلسه را در برنامه های شهرستانی به همت مسئولان و با همکاری و همراهی مردم  با جدیت دنبال خواهیم کرد.

حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران بر همگرایی فرهنگی هیئات مذهبی و مردم تاکید و افزود:هسته اصلی هیئات مذهبی مردم هستند و در همه زمینه های فرهنگی می توانند فعالیت کنند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران هم گفت:سخنرانان مجالس امام حسین(ع) بسیار خوب عمل کردند ضمن اینکه از حضور مردم هم قدر دانی می شود.

رحمان جابری از  رایزنی های دکترصادقی بخاطر پخش زنده مراسم عصر عاشورا از صداوسیمای ایلام تقدیر کرد و گفت:نامگذاری معابر باید با دقت و حساسیت انجام گیرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است