فرماندار ویژه دهلران:

۱۲۰ میلیارد ریال برای طرح هادی روستاهای دهلران هزینه شد

۱۲۰ میلیارد ریال برای طرح هادی روستاهای دهلران هزینه شد

"لطیف صادقی"  باآغاز عملیات اجرایی آسفالت روستایی در شهرستان دهلران، اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته دولت عملیات اجرایی آسفالت چهار روستای بخش دشت عباس شروع شد.

وی افزود: این روستاها شامل "بیت فزیه"،"بدر"، "حمزه" و "خیبر" به میزان ۱۷ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال است.

فرماندار ویژه دهلران گفت: همچنین در سال جاری عملیات اجرای آسفالت چهار روستای این بخش شامل روستاهای "برم"، "ذوالفقار"، "مطارفه" و "عین خوش" به میزان ۱۹ هزار و۵۰۰ متر مربع و یکهزار و چهار صد متر جدولگذاری معابر در روستاهای نصر یک و نصر۲ و ابوغویر به بهره برداری رسید.

صادقی خاطرنشان کرد: در دولت کار و کرامت توجه ویژه ای به روستاهای این شهرستان شده است.

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای "ولیعصر" بخش دشت عباس

همچنین در مراسمی با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام و فرماندار ویژه دهلران، زمین چمن مصنوعی روستای "ولیعصر" بخش دشت عباس به بهره برداری رسید.

" شهاب شهبازی" در این آیین اظهار کرد: این چمن مصنوعی در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع است که امروز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: برای این پروژه ورزشی ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کل اداره ورژش و جوانان استان افزود: این پروژه از محل مسئولیت های اجتماعی نفت به بهره برداری رسیده است که باید از پیگیری های استاندار محترم و نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه دهلران قدردانی کرد.

فرماندار ویژه دهلران نیز در این مراسم،گفت: امروز دورترین روستاهای های این شهرستان هم از نعمت زمین چمن مصنوعی برخوردار شده و می شوند.

"لطیف صادقی" با تقدیر از همت دولت و پیگیری استاندار محترم و نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، افزود: سالن ورزشی روستای "ولیعصر"، چمن مصنوعی روستای "استقلال" و "عین خوش"، "بیات" و "هفتکده"، زمین چمن مصنوعی روستای "عین خوش"، سالن ورزشی روستای "وحدت" و " بردی" در دست اقدام است که تکمیل آنها به جدی دنبال می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است