مدیر آب و فاضلاب دهلران

۷۱۳ میلیارد ریال برای طرح آب شرب شهرستان دهلران هزینه شد

۷۱۳ میلیارد ریال برای طرح آب شرب شهرستان دهلران هزینه شد

سعید رنجبر با تبریک هفته دولت اظهار کرد:اعتبار هزینه شده برای این طرح از محل اعتبارات عمرانی و داخلی بوده است.

وی گفت: تجهیز و راه اندازی چاه شماره هفت آب شرب شهر دهلران با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، اجرای ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع آب واقع در مسکن مهر با اعتبار۳۰ میلیارد ریال، اجرای شبکه آب روستاهای سنگر نادر به ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال، اجرای شبکه آب روستای کاور با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال، اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال طرح آبرسانی به بیشه دراز و مازعبدلی به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح‌ها هستند.

وی اجرای خط انتقال از بیشه دراز به هاویان و کاور به طول ۲۱ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد از دیگر اقدامات برشمرد وافزود:اجرای شبکه آب روستاهای سنگر نادر به مبلغ ۹ میلیارد و۶۶۰ میلیون ریال،اجرای لوله گذاری خط آبرسان کاور و هاویان به مبلغ پنج میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال،اجرای شبکه آب روستای قیراب به مبلغ چهار میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال، اجرای شبکه آب روستای وحدت به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات هستند.

مدیر آبفای دهلران گفت: اجرای شبکه آب روستای حاضر میل به مبلغ چهار میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال، خرید لوله برای شبکه آب روستای وحدت به مبلغ ۱۶۹ میلیارد و۹۱۰ میلیون ریال از دیگر عملکردها و اقدامات این اداره هستند.

رنجبر، اجرای شبکه آب روستای پتک دیناروند به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال، تجهیز و راه‌اندازی چاه شماره هفت آب شرب شهر دهلران به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و اجرای شبکه آب شرب روستای بردی به مبلغ ۱۳ میلیارد و۹۲۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های آبرسانی در یکسال گذشته هستند.

مدیر آبفای دهلران گفت: اجرای شبکه روستای هفتکده به مبلغ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال، اجرای شبکه آب روستای زراب یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و خرید لوله و اتصالات جهت روستای هفتکده، بردی، زراب ۲۱۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال از دیگر اقدام‌های این اداره هستند.

وی با اشاره به ساخت مخزن ذخیره آب روستاهای هفتکده، زراب و سرکمر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد، اظهار کرد: اجرای شبکه آب روستای پتک دیناروند به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال، ساخت مخزن ۵۰ متر مکعبی هاویان به مبلغ ۶۶۰ میلیون ریال و مخزن ۲۰۰ متر مکعبی روستای کاور در حال واگذاری به پیمانکار از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات و عملکردها هستند.

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است