شهردار میمه از توابع شهرستان دهلران

۱۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای پروژه های عمران شهری در میمه دهلران هزینه شد

۱۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای پروژه های عمران شهری در میمه دهلران هزینه شد

عبدالحسین مجیدی پور با تبریک هفته دولت بیان کرد: اجرای پروژه های آسفالت با اعتبار ٣٣ میلیارد ریال، موزائیک فرش معابر ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع با اعتبار ۶ میلیارد ریال،جدول گذاری معابر به طول یک هزار و ۵۰۰ متر و با اعتبار ۱۵ میلیارد از جمله این پروژه ها هستند.

وی افزود: مقاوم سازی و ایمن سازی سیلبندهای شهر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، تامین روشنایی پایدار پارک ها و فضای سبز شهری به مساحت ۲ هکتار و با اعتبار سه میلیارد ریال، تجهیز ماشین آلات عمرانی و خدماتی شهرداری با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سطح شهر میمه است.

شهردار میمه یادآور شد: زیر سازی و اجرای معابر به مساحت ۱۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع، کاشت نهال در سطح معابر با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال، رنگ آمیزی جداول معابر با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال، تعمیر و نگهداری ماشین آلات شهرداری با اعتبار سه میلیارد ریال از دیگر اقدامات این شهرداری جهت خدمت به شهروندان هستند.

مجیدی پور از تحقق ۲۷۵ درصد بودجه شهرداری نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم شاهد تحولات عمران شهری در شهر میمه هستیم.

سراب میمه از بخش‌های تابعه شهرستان دهلران به مرکزیت شهر میمه در ۱۲۰ کیلومتری شهر دهلران و ۸۰ کیلومتری شهر ایلام قرار دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است