روابط عمومی فرمانداری ویزه دهلران

تلاش و تکاپوی خادمان حسینی برای خدمت به زوار اربعین در دهلران

تلاش و تکاپوی خادمان حسینی برای خدمت به زوار اربعین در دهلران

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویزه دهلران،هر کسی به نحوی کمک می کند تا زوار به بهترین نحو مورد پذیرایی قرار گیرند.

مردم دهلران با توزیع غذای نذری در این موکب سعی می کنند شرط خدمتگزاری به زائران برگشته از کوی یار را به بهترین نحو نشان دهند.

کوچک و بزرگ زیر پرچم آقا اباعبدالله الحسین(ع) مشغول خدمت هستند و بی وقفه علی رغم گرمای زیاد اما برای زوار کم نمی گذارند.

اینجا دهلران است، شهرستانی که بیشترین تردد زوار از این مسیر انجام می شود و مردمان آن به خدمتگزاری زوار افتخار می کنند.

موکب مسجد راه کربلا نیز در این مدت بخوبی میدان داری کرده و در خدمت به زوار جانانه خدمت می کنند و جوانان و نوجوانان در این موکب به عشق سیدالشهدا(ع) آستین همت را بالا زده اند و خاضعانه در محضر زوار امتحان خدمتگزاری را پس می دهند.

در مسیرهای دهلران از روستای «کاور» تا «سپتون»، موکب ها نیز برپا شده و مردم با استفاده از همه امکانات و بضاعت خود مشغول خدمت هستند و برای پذیرایی از زائران اربعین آستین همت را بالا زده اند.

مسئولان دهلران نیز با فراهم کردن زیرساخت ها و پشتیبانی از موکب ها در این کارزار خدمت رسانی شبانه روز همت می کنند تا مردم بهتر بتوانند روند خدمت رسانی را ادامه دهند.

برگزاری جلسات مکرر ستاد اربعین شهرستان حکایت از آن دارد که همه با هم کمر همت بسته اند تا روند پذیرایی و اسکان زوار تسهیل شود.

این روزها مردم و مسئولان دهلرانی در موکب ها دست در دست هم یک هدف را دنبال می کنند و آن خدمت به زوار است.

سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و پلیس راه نیز با تمام توان پای کار هستند و در خدمت به زائران اربعین مشغول خدمت رسانی هستند.

اورژانس و هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان، راهداری و حمل و نقل جاده ای، دستگاه های خدمات رسان و شهرداران، هم ساعت کاری خود را ۲۴ ساعته کرده اند و خدمت رسانی مضاعف سرلوحه کار خود قرارداده اند.

در زمینه تبلیغات و نصب تابلوهای تبلیغاتی در مسیر زوار نیز از سمت ورودی تا خروجی این شهرستان جلوه ای دیگر از اقدامات فرهنگی را رقم زده است.

برپایی نمازهای جماعت در موکب و توزیع بسته های فرهنگی به زوار از دیگر اقدامات معنوی می باشد که در موکب ها بخوبی انجام می شود.

ایجاد غرفه های صنایع دستی در کنار موکب مرکزی دهلران از دیگر اقدامات است که در معرفی آداب و رسوم و فرهنگ مردم دهلران نقش موثری دارد و مورد استقبال زوار قرار گرفته است.

خلاصه اینکه دهلرانی این روزها سخت مشغول کار و تلاش هستند تا رضایت مولایشان امام حسین(ع) را جلب کنند و در این راه با خدمتگزاری زائران بتوانند در عمل این عشق و ارادت را نشان دهند و با پای عشق آمده اند تا دست بوس زوار باشند و به مدد این خدمت رسانی از انفاس قدسی زوار بهره مند شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است