نشست هماهنگی جشن میلاد پیامبر(ص)

نشست هماهنگی جشن میلاد پیامبر(ص) با حضور مسئولان

نشست هماهنگی جشن میلاد پیامبر(ص) با حضور مسئولان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،فرماندار ویژه دهلران با اشاره به میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت گفت:باید هم در عزای ائمه عزادار باشیم و هم در میلاد انها محافل شاد داشته باشیم.

دکتر صادقی افزود:باید تلاش شود برنامه های شاد و مفرحی با همکاری همه دستگاه ها در این ایام  برای مردم در شهرستان و بخش ها و روستاها اجرا کنیم.وی تاکید کرد:حضور خانواده ها و اقشار مختلف مردم و اجرای ویژه برنامه های متنوع با نظر و همکاری همه عزیزان مد نظر باشد.

فرماندار ویژه دهلران گفت:برگزاری جشن وحدت در شهرک وحدت با اجرای برنامه های بومی محلی با همکاری بخشداری مرکزی، امور عشایر،تربیت بدنی و دهیاران و شوراها از برنامه های این هفته است.

حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم گفت:فضا سازی و تبلیغات محیطی در شهرها،بخش ها و روستاها مد نظر مسئولان و متولیان باشد.وی افزود:نصب بنر و پلاکارد بر سر درب ادارات و برگزاری جشن میلاد و جشن روستایی و عشایری در بخش زرین اباد نیز انجام می شود.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران از برگزاری محفل قرآنی خبر داد و گفت:برپایی ایستگاه های صلواتی و پخش شیرینی و شربت توسط اصناف از دیگر برنامه ها می باشد.

سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه دهلران هم با تبریک ولادت با سعادت پیامبر(ص) و امام جعفر صاق(ع) گفت: برگزاری جشن و اجرای  برنامه سراسری تحت عنوان چلچراغ آیه ها و اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج و شکل گیری اجتماع قرانی در دفاع از قران کریم در این ایام در دستور کار است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است