فرماندار ویژه دهلران

اقدامات دولت زمینه ساز مهاجرت معکوس به روستاهای دهلران شده است

اقدامات دولت زمینه ساز مهاجرت معکوس به روستاهای دهلران شده است

 "لطیف صادقی" در مراسم "آبروی محله" یادواره شهیدان "جامخانه" در بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران، اظهار کرد: تکمیل و اصلاح جاده ورودی شهر موسیان به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم منطقه عملیاتی شد و تعریض این مسیر مواصلاتی نیز در دستور کار و پیگیری است.

وی افزود: برای استخر شنای موسیان تامین اعتبار لازم انجام و هم اکنون پیمانکار مشغول کار است، ضمن اینکه واگذاری اسناد ملکی زمین های کشاورزی از دیگر مطالبات مردم این شهرستان بود که بخشی از آن انجام و تکمیل می شود و در خصوص موضوعات اسناد املاک هم مطالبات مردم در دست پیگیری است.

صادقی با بیان اینکه چهار خطه کردن مسیر دهلران - اندیمشک از اولویت های مهم شهرستان دهلران است، یادآور شد: چهار خطه کردن این مسیر از جاده سپتون - دشت عباس به طول ۱۲ کیلومتر در حال اجرا است و ۲ قطعه دیگر هم برای اجرا پیمان سپاری می شود.

وی با اشاره به سوابق درخشان مردم بخش موسیان در جنگ تحمیلی، گفت: باید تاریخ و سرگذشت بخش موسیان در دوران دفاع مقدس جهت انتقال به نسل جنگ ندیده کنونی و نسل های آینده گرد آوری شود.

فرماندار ویژه دهلران به در مورد ایثار و از خودگذشتگی مردم موسیان و شهیدان این منطقه هم اظهار کرد: فداکاری رزمندگان و شهدا چراغ راه آینده است و مقاومت مردم موسیان و نیروهای مردمی و به خصوص شهیدان در برابر تهاجم نیروهای بعثی بویژه شهیدان این خطه در خاطرات ماندگار و فراموش نشدنی است.

وی از اهتمام جدی استاندار و امام جمعه شهرستان و نماینده مردم شهرستان های حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مطالبات مردم دهلران و بخش موسیان قدردانی و تاکید کرد: افتخار ما نوکری و خدمتگذاری بی منت به مردم است و در راستای نوکری مردم از همه توان و ظرفیت ها بهره می گیریم.

این مراسم با حضور فرمانده سپاه دهلران، بخشدار موسیان، اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان شهرستان و بخش در مسجد جامع شهر موسیان برگزار شد.

ادای احترام به شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدا،بیان خاطره، مداحی، تجلیل از خانواده شهدا و برگزیدگان مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه های این آیین بود.

برادران شهید "مجید، عباس و لطیف" جامخانه از شهدای بخش موسیان شهرستان دهلران در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است