فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد اجا در جنوب غرب کشور:

ایلام اسوه رشادت، مقاومت و ایستادگی است

ایلام اسوه رشادت، مقاومت و ایستادگی است

 "امیر حمزه بیدادی"  در یادواره شهید خلبان "غلامرضا چاغروند" در دهلران، اظهار کرد: کشور ما با فراز و نشیب های بسیار امروز بیش از هر زمانی به قله پیشرفت نزدیک شده و این حاصل خون شهدا و ایثارگران و حضور مردم است که در دفاع مقدس حماسه را خلق کردند.

وی با بیان اینکه جایگاه جهاد و شهادت در دین و فرهنگ ایرانی و اسلامی از جایگاه یژه ای برخوردار است،افزود: اگر امروز در دنیا مقتدر و الگو هستیم حاصل خون شهدا و این فرهنگ در جامعه است.

ارشد اجا در جنوب غرب کشور یادآور شد: هنوز هم نسل دفاع مقدس در جامعه نقش آفرینی می کنند و حقانیت اسلام را خون شهدا نگه داشته اند.

وی با اشاره به چهل و سومین سالگرد خلبان شهید "چاغروند" گفت: شهید چاغروند به ما درس آزادگی آموخت و سرش را در راه ولایت فدا کرد.

ارشد اجا در جنوب غرب کشور یادآور شد: در شرایطی که دشمن او را به اسارت گرفته بود، در سخت ترین شرایط به امام راحل توهین نکرد و بر ایمان و اعتقاد راسخ خود ایستاد و شهید شد.

امیر بیدادی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در عرصه دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: باید رشادت های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین کرد و الگوهای دفاع مقدس را به جامعه معرفی کرد.

 

وی افزود: شهید سردار سلیمانی در جوانی وارد میدان جهاد شد و ثابت قدم ایستادم و برعهده خود استوار بود تا در راه خدا شهید شد و امروز الگوی ماست.

ارشد اجا در جنوب غرب کشور با تاکید بر اهمت بصیرت در همه زمان ها، افزود: تا مادامی که فتنه و دشمنی است درب جهاد و شهادت به روی ما باز است، ما در میدان جهاد استوار ایستاده ایم و البته توطئه های دشمنان تا مادامی که این روحیه شهادت طلبی را داریم محکوم به شکست است.

امیر بیدادی گفت: امروز هیچ دشمنی جرات تهدید ما را ندارد و مقتدرانه اهداف الهی و اسلامی خود را دنبال می کنیم و این امر، از برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران و بصیرت ولایت و آگاهی و حضور مردم در صحنه های دفاع از انقلاب و ارزشهاست.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است