فرماندار خبر داد:

اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه دهلران انتخاب شدند

اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه دهلران انتخاب شدند

لطیف صادقی در نشست با معتمدان شهرستان دهلران به منظور انتخاب هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ۳۰ نفر از معتمدان شهرستان دهلران از (اقوام،طوایف و گروه های مختلف سیاسی و بانوان) ۱۳ نفر اعضای هیات اجرایی انتخابات این حوزه برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انتخاب کردند.

وی افزود: از این ۱۳ نفر، هشت نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی البدل هستند.

فرماندار ویژه دهلران و رئیس حوزه انتخابیه دهلران گفت: این افراد پیگیری فرایند روند اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از آغاز تا پایان برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه همه فرایندهای انتخابات در دهلران بعنوان مرکز حوزه انتخابیه حوزه جنوب استان اجرایی می شود، تصریح کرد: اعضای هیات اجرایی باید در کمال بی طرفی، رعایت امانتداری، رازداری و رعایت قانون به وظیفه خطیر خود عمل کنند.

صادقی نقش مردم را در نظام جمهوری اسلامی، محوری، کلیدی و اساسی ذکر کرد و افزود: حضور مردم در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب و نظام از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی از آمادگی حوزه انتخابیه دهلران برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر داد و گفت: تمهیدات و ساز و کارهای لازم برای این مهم فراهم شده است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران یادآور شد: همچنین اعضای هیات های اجرایی در بخش های موسیان، زرین آباد، سراب میمه و دشت عباس نیز به زودی انتخاب می شوند.

صادقی در نشست معتمدان شهرستان به اقدامات دولت در حوزه راه‌ها اشاره و گفت: در زمینه ساماندهی و هدایت آبگرم عملیات اجرایی فاز نخست آن در مراحل پایانی هستند.

وی به پیگیری مسئولان برای مطالبات مردم شهرستان هم اشاره و افزود: در سفر دور دوم ریاست جمهوری به یاری خدا مصوبات خوبی برای شهرستان خواهیم داشت که بخش های مهمی از مطالبات مردم محقق می شود.

 

فرماندار ویژه دهلران به نهضت ملی مسکن در قالب ساخت واحدهای ویلایی اشاره کرد و گفت: سایت ۶۶ هکتاری برای این مهم طراحی و حدود پنج هزار قطعه زمین آماده واگذاری به متقاضیان در قالب نهضت ملی مسکن را داریم.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اقدامات دولت در نهضت آبرسانی، گاز رسانی و اینترنت، تصریح کرد: به همت دولت و تلاش استاندار شاهد رونق توسعه شهرستان هستیم و این روند تسریع می شود.

به گزارش ایرنا، حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستانهای دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است