در محکومیت جنایات صهیونیست ها

تجمع مرزداران دهلرانی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

تجمع مرزداران دهلرانی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

 با توجه به اعلام عزای عمومی در کشور مرزداران دهلرانی همزمان با سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان بسیج تجمع و جنایات رژیم غاصب قدس را محکوم کردند.

مردم مصمم تر از گذشته و با مشت های گره کرده و حمل پلاکارد ها و پارچه نوشته هایی در محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی ندای آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل غاصب را فریاد زدند.

امام جمعه دهلران با تسلیت کشتار کودکان و زخمی های فلسطینی در بیمارستان غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی و هم دستانش به امت اسلامی و مقام معظم رهبری و ملت فلسطین، گفت: دیشب کودکان و زخمی های غزه در بیمارستان مورد حمله واقع و دستان آمریکا و اسرائیل به خون بی گناهان فلسطینی آغشته شد و بار دیگر چهره شیطانی آنها برملا شد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: این حادثه بسیار شقی را محکوم و از مجامع بین المللی خواستاریم بیدار شوند و در مقابل ظالم بایستند.

وی با اشاره به اینکه آنها غاصب هستند و ۷۵ سال است فلسطینیان را آواره کرده اند، اظهار کرد: اما شیر مردان فلسطینی طوفان الاقصی را شروع و هیمنه پوشالی رژیم غاصب را برملا کردند و امت اسلامی باید انتقام مردم مظلوم فلسطینی را از آمریکا و اسراییل بگیرند و بی تفاوت نباشند.

امام جمعه دهلران از حضور همه اقشار مختلف مردم، مسئولان، بسیج و سپاه، بازاریان و فرهنگیان و دانش آموزان و دانشگاهیان و نیروهی نظامی، انتظامی، امنیتی و مسئولان برای شرکت در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد.

در پایان قطعنامه سراسری قرائت و با مشت های گره کرده و تکبیر الله اکبر مردم مورد تایید قرار گرفت و پرچم رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا به اتش کشیده شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است