دیدارهای مناسبتی

فرماندار ویژه دهلران بمناسبت هفته بیمه سلامت و تربیت بدنی از این ادارات بازدید کرد

فرماندار ویژه دهلران بمناسبت هفته بیمه سلامت و تربیت بدنی از این ادارات بازدید کرد

دکتر صادقی و معاون عمرانی فرماندار بمناسبت هفته بیمه سلامت و هفته تربیت بدنی با مدیران و کارکنان بیمه سلامت و اداره ورزش و جوانان دهلران دیدارکردند.

دکتر صادقی در دیدار با مدیر بیمه سلامت دهلران با تبریک هفته بیمه سلامت و ابراز رضایت از خدمات این اداره گفت:بیمه سلامت در ارائه خدمات به جامعه هدف بخوبی نقش آفرینی می کند و در این دولت توجه ویژه به بیمه سلامت در راستای تسریع در خدمات رسانی به مردم شده است.

خانم عبدالهی پور مدیر بیمه سلامت شهرستان دهلران هم با تقدیر از دکتر صادقی گزارشی از خدمات ارائه شده به شهروندان از ابتدای سال جاری تا کنون ارائه کرد و گفت:بیش از ۴۱ هزار نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

فرماندار ویژه دهلران در دیدار با مدیر و کارکنان اداره ورزش و جوانان با تبریک هفته تربیت بدنی گفت: توسعه رشته های ورزشی،کمک به هیئت های ورزشی و اعزام ورزشکاران به مسابقات استانی و کشوری از موضوعات مهم هستند که باید ویژه دنبال شوند.

دکتر صادقی تقویت هیئت های ورزشی را موجب ظهور استعدادهای ورزشی دانست و گفت: به همت دولت امروز شاهد ساخت و ساز سالن های ورزشی و زمین چمن مصنوعی در روستا ها و توسعه فعالیت های ورزشی در شهرستان هستیم.

اسماعیلی مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران هم گزارشی از فعالیت های این اداره از ابتدای سال تا کنون ارائه کرد و با اشاره به ۳۹ هیئت ورزشی فعال در شهرستان  گفت:در هفته تربیت بدنی بیش از ۳۰ ویژه برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان اجرا می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است