فرماندار ویژه دهلران در نشست شورای اداری بخش زرین آباد

اختصاص هشت هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در زرین‌آباد دهلران

اختصاص هشت هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در زرین‌آباد دهلران

 "لطیف صادقی"  در نشست شورای اداری بخش زرین‌آباد، اظهار کرد: این بخش در زمینه گردشگری مذهبی از ظرفیت های برجسته ای برخوردار است که در آینده موجب رونق و توسعه آن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به فرصت ها و ظرفیت های این بخش واقف و در صدد احیای آنها هستیم، گفت: رفع کمبود آب شرب به همت آبفای استان و قرارگاه سازندگی سپاه شامل آبرسانی به گوراب( علیا و سفلی) و تعویض شبکه فرسوده آب شرب روستاها انجام شد.

فرماندار ویژه دهلران به جاده "چمسرخ" به "حاضرمیل" که سالیان درازی است تعطیل بوده اشاره کرد و گفت: با همت دولت، پیگیری های استاندار و راه و شهرسازی استان مجوز ماده ۲۳ اخذ و روند آن تسهیل شده و الان پیمانکار پای کار است و ۲.۵ کیلومتر آن با ۹۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست و دنبال ماده ۵۶ آن هستیم که ۲ قطعه دیگر آن را به پیمانکار بدهیم و در سفر رییس جمهور این پروژه مورد تاکید است.

رئیس شورای اداری دهلران در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری، از اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی خواست با رعایت قانون و عدالت و اصل بی طرفی در انتخابات به وظایف خود عمل کنند.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی نیز خواست که از هر گونه تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خودداری کنند.

صادقی فراهم کردن زمینه برگزاری هر چه با شکوه انتخابات و حضور پر رنگ مردم در پای صندوق های رای را از وظایف مجریان و دست اندرکاران انتخابات ذکر کرد و گفت: در انتخاب خود اصلح بودن را مد نظر داشته باشیم و وظیفه ما این است که زیرساخت های انتخابات را فراهم کنیم و تلاش کنیم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی یکی از ماموریت های دولت سیزدهم را تامین سرپناه برای مردم دانست و افزود: این مهم مورد تاکید استاندار ایلام نیز قرار دارد و تامین زمین و زیرساخت برای آن باید با جدیت در بخش ها هم دنبال شود و در شهر دهلران پنج هزار نفر برای نهضت ملی مسکن در قالب مسکن ویلایی ثبت نام کرده اند و یک سایت ۶۳ هکتاری برای این منظور پیش بینی شده که در حال تسطیح و تامین زیرساخت های آن هستیم.

فرماندار ویژه دهلران گفت: در بخش زرین آباد هشت هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن پیش بینی شده و ۶۰ نفر ثبت نام کرده اند که نیاز است متولیان این مهم را با جدیت دنبال و بخشدار نیز به تسهیل ساخت نهضت ملی مسکن در بخش همت کند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران نیز در این نشست، گفت: اراده دولت انقلابی سیزدهم بر خدمت است و لازمه این کار هم افزایی و همگرایی مردم است و مردم باید در این زمینه پیشگام باشند.

"نعمت الله حاتمی" انتخابات مجلس دوازدهم و مجلس خبرگان رهبری را از رویدادهای مهم سیاسی ذکر و خاطرنشان کرد: هیات های اجرایی و متولیان و دست اندرکاران و مدیران باید برگزاری انتخابات را به بهترین نحو به سرانجام برسانند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است