بمناسبت روز پاسدار و جانباز انجام گرفت

دیدار امام جمعه و فرماندار با جانبازان و پاسداران

دیدار امام جمعه و فرماندار با جانبازان و پاسداران

امام جمعه و فرماندار دهلران به اتفاق رئیس بنیاد شهید و کمیته امداد و فرمانده هنگ مرزی بمناسبت ولادت باسعات امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز با جانباز ۵۰ درصد و آزاده سرافراز رستم چراغی و علی اصغر صحرایی جانباز ۴۰ درصد وپاسدار بازنشسته در شهر دهلران دیدار کردند.

امام جمعه و فرماندار در جمع جانبازان با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) و ابوالفضل العباس(ع) گفتند:شما جانبازان اسناد زنده حقانیت نظام هستید و همه به شما افتخار می کنند.

همچنین بمناسبت اعیاد شعبانیه ولادت با سعادت امام حسین (ع)و روز پاسدار امام جمعه و فرماندار و دادستان و جانشین دادستان وفرماندهان نیروی انتظامی و هنگ مرزی و رئیس بنیاد شهید و کمیته امداد با فرمانده سپاه ناحیه دهلران و پرسنل دیدار کردند.

موسوی امام جمعه دهلران با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت:همه ما به وجود سپاه و لباس سپاه افتخار میکنیم و اقدام ترامپ را محکوم و ناشی از نابخردی و عناد آمریکا نسبت به نظام و سپاه پاسداران می دانیم.

عسگری فرماندار دهلران هم با تبریک اعیاد شعبانیه وروز پاسدار گفت:اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه در واقع موجب رسوایی بیشتر وی شد و موجب انسجام ملت در حمایت بیشتر از سپاه پاسداران این نیروی خدوم و انقلابی شد و عواقب این اقدام نابخردانه دامن امریکا را خواهد گرفت.

سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه دهلران هم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت:این اقدامات موجب وحدت و انسجام بیشتر در مقابل دشمن است.

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است