فرماندار ویژه دهلران در نشست شورای اداری بخش سراب میمه

یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز دهلران

یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز دهلران

وی به مشکلات پتروشیمی دهلران و رایزنی ها برای رفع مشکلات آن اشاره و گفت: یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال تا کنون در پتروشیمی دهلران هزینه شده است.

صادقی تصریح کرد: این طرح در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این پروژه حتما با سرمایه گذاری های بیشتر و همت همه مسئولان انجام خواهد شد.

فرماندار ویژه دهلران به سرمایه گذاری های دولت در حوزه آب و خاک و کشاورزی دهلران اشاره و گفت: برای مطالعه سد "چیخاب" نیز اعتبار لازم با هماهنگی آب منطقه ای استان پیش بینی شده است.

صادقی با اشاره به اینکه ۲۵ هزار میلیارد ریال برای سد "میمه" اعتبار پیش بینی شده است، افزود: این اعتبار علاوه بر تکمیل سد "میمه" منجر به تکمیل شبکه های آبرسانی در منطقه می شود و کشاورزی بخش مرکزی را متحول می کند.

وی به اجرای پروژه های راه و شهرسازی در خصوص چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران هم اشاره و گفت: قطعات مختلفی از مسیر دهلران به اندیمشک، حذف نقاط حادثه خیز "نصریان" در مسیر دهلران به مهران بطول ۴ کیلومتر و تعریض پل های مسیر دهلران به مهران هم با ۲۶۰میلیارد ریال در حال انجام است.

فرماندار ویژه دهلران انتخابات را عرصه تجلی اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود دانست و به اهمیت انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری اشاره و گفت: همه دستگاه های اجرایی در راستای تامین امکانات برای چه بهتر برگزاری انتخابات با ستاد انتخابات شهرستان همکاری لازم داشته باشند.

فرماندار ویژه دهلران از همه دست اندرکاران انتخابات شهرستان خواست طبق قانون و با رعایت اصل بی طرفی زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری را فراهم کنند.

حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم به نقش پدافند غیرعامل در کاهش آسیب ها اشاره و گفت:آموزش و اگاه سازی در این زمینه حائز اهمیت است.

وی به جنگ ترکیبی اشاره و افزود:آشنایی با پدافند غیرعامل در مقابل دشمن و امادگی در این زمینه در لایه های مختلف جامعه ضرورت دارد.

در این نشست بخشدار سرب میمه،شهردار میمه و مدیران امور عشایر،بنیاد مسکن،غله و اموزش و پرورش،بهداشت و درمان و راهداری و حمل ونقل جاده ای نیز گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود ارائه کردند.

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است