معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران:

چهارخطه شدن ۳۰ کیلومتر مسیر دهلران اندیمشک در دستور کار است

چهارخطه شدن ۳۰ کیلومتر مسیر دهلران اندیمشک در دستور کار است

"لطیف صادقی" در اجلاسیه مجمع بسیج دهلران اظهار کرد: در مجموعه مدیریت شهرستان مفتخر هستیم که به تاسی از نگاه متعالی امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا اندیشه و روحیه و کار جهادی را سرلوحه کار خود قرارداده و در ۲ سال گذشته، اقدامات ارزشمندی به همت دولت و پیگیری استاندار و مسئولان در این شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت های راه سازی در این شهرستان افزود: قرارگاه خاتم ۳۰ کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک را برای چهار خطه کردن در دستور کار دارد.

فرماندار ویژه دهلران اظهار کرد: یک قطعه از این مسیر از روستای سپتون به دشت عباس به پیمانکار واگذار شده و ۱۲ کیلومتر هم آماده پیمان سپاری است.

صادقی با بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه های مردم دهلران مسیر دهلران به مهران است، افزود: سه پیمانکار برای چهار خطه کردن آن حال فعالیت هستند و امیدواریم در سفر آتی رئیس جمهور به استان، با تزریق اعتبار، سرعت پروژه ها راه سازی سرعت بیشتری بگیرد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه با حمایت و پیگیری های استاندار محترم در راستای گسترش فضاهای تفریحی و آموزشی اقدام خوبی انجام شده است، تصریح کرد: در بحث آبرسانی به روستاها بسیج سازندگی سپاه و همت ابفا خدمات جهادی انجام و آبرسانی به روستاها موجب رضایت مندی مردم شد.

 

وی گفت: امروز استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی و سپاه در سازندگی در سطح شهرستان را شاهد هستیم، بحث های فرهنگی شهرستان به خوبی پیگیری می شود، سالروز آزاد سازی دهلران و موسیان در عملیات محرم را با برنامه ریزی که انجام شده است.

صادقی به ۲۲۰کیلومتر مرز مشترک این شهرستان با کشور عراق و امنیت پایدار در این مرز اشاره و گفت: امروز در مرزها شاهد عمران، آبادانی، کار و کشاورزی هستیم که همه این ها حاصل خدمات نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه دهلران با تقدیر از حضور موثر و فعال بسیجیان در عرصه های مختلف، ابراز کرد: کارگروه های ۶ گانه مجمع بسیج شهرستان در طول دوران فعالیت خود، اقدامات موثری را در راستای توسعه این شهرستان انجام داده است.

سرهنگ "علی مرغزاری" به اقدامات سپاه در حوزه های عمرانی و فرهنگی و مذهبی اشاره و افزود: در بحث نهضت آبرسانی به روستاها امسال اقدامات موثری به همت بسیج سازندگی سپاه انجام شد.

این نشست با حضور فرماندار ویژه دهلران، معاون سیاسی فرماندار، جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان، فرمانده سپاه دهلران، کارگروه ها و اعضای مجمع و مسئولان رده های اقشار بسیج برگزار شد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است