جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:

آیندگان جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین را فراموش نخواهند کرد

آیندگان جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین را فراموش نخواهند کرد

سردار قدرت الله کریمی  در اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان دهلران اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکست و باعث دودستگی بین سران رژیم صهیونیستی شد.

وی افزود: به همت نیروهای محور مقاومت توان دشمن تحلیل رفته و این شکست مفتضحانه در تاریخ ننگین رژیم غاصب ثبت و سرآغازی برای فروپاشی این رژیم و عامل اتحاد جهان اسلام شده است و جنایات اسرائیل خشم جهان اسلام و آزادیخواهان در اقصی نقاط عالم را در پی دارد.

کریمیان به سوابق مردم دهلران در دفاع مقدس و ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک این شهرستان با کشور عراق اشاره و بیان کرد: مردم شهرستان مرزی دهلران مستحق بیشترین و بهترین خدمات از سوی دولت و مسئولان هستند.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام یادآور شد: تلاش و کار جهادی مسئولان در دهلران قابل تقدیر و موجب تحول در این منطقه شده و روند توسعه شهرستان را تسریع بخشیده و موجب رضایت مندی مردم شده است.

وی ادامه داد: مهم ترین موضوع اولویت بندی مشکلات و مطالبات مردم است که احصا و جمع بندی مسائل و مشکلات شهرستان و سپس اولویت بندی و پیگیری این مشکلات، گام های موثری در راستای توسعه شهرستان و رفع دغدغه های مردم برداشته شود.

کریمیان از نگاه جهادی فرماندار ویژه دهلران به مسایل و موضوعات شهرستان قدردانی کرد و گفت: همگرایی و هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت ها و مجمع بسیج نقش موثری در گره گشایی از مشکلات مردم خواهد داشت و کارهایی زیرساختی مهمی چون آبرسانی و راه سازی در شهرستان موجب توسعه همه جانبه شهرستان می شود.

وی در خصوص مجمع بسیج هم اظهار کرد: کار و وظیفه مهم مجمع بسیج مطالبه گری با نگاه علمی و تخصصی در راستای رفع مشکلات مردم و توسعه شهرستان و کمک به مدیران و وظیفه اصلی مجمع و کارگروه ها مطالبه گری با هدف پیگیری و حل مشکلات است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به حضور نخبگان در مجمع افزود: با نگاه علمی و تخصصی اعضای مجمع و هم افزایی با مسئولان مسایل و موضوعات رصد و پیگیری و منجر به نتیجه بخشی و خدمت رسانی به مردم می شود.

وی اولین کار مجمع را تولید فکر و اندیشه کاربردی ذکر و اضافه کرد: ایده های حاصل تفکر و کنکاش، تجزیه و تحلیل قابلیت اجرایی خواهد داشت.

وی بر جریان سازی روند کار تاکید کرد و گفت: رییس مجمع و کارگروه ها باید با مطالبه گری دقیق، درست و منطقی به مسئولان در حل مشکلات کمک کنند و در این راستا روند توسعه شهرستان را تسریع دهند.

کریمیان تاکید کرد: مجمع بسیج کمک کار مسئولان و مدیران اجرایی هستند و برای امور مختلف با هدف توسعه زیرساخت های شهرستان دهلران برنامه و چشم انداز تعریف کرده اند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است