دیدار

دیدار فرماندار ویژه دهلران با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام

دیدار فرماندار ویژه دهلران با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ابتدای این جلسه، با بیان اینکه مردم دهلران همپای دیگر مردم استان در زمان جنگ همیشه در صحنه بودند و از خاک میهن اسلامی دفاع کردند، اظهار داشت: پس از جنگ تحمیلی نیز با پیشرفت دانشگاه در زمینه‌های مختلف خوشبختانه در شهرستان دهلران هم بیمارستان ایجاد شده است و هم شبکه بهداشت و درمان و علاوه بر آن چندسالی است که مجتمع آموزش عالی سلامت نیز فعالیت می‌کند و خدمات شایسته‌ای را به مردم منطقه داشته است.

دکتر هدایت حیدری‌زاده افزود: پرسنل بهداشتی و درمانی نیز باید تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات مطلوب داشته باشند و ما نیز سعی می‌کنیم نیازمندی‌های آن‌ها را رفع کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان دهلران نیز در این جلسه، گفت: اعتبار لازم جهت فضای جدید بخش سی تی اسکن بیمارستان شهدای دهلران باید تخصیص داده شود تا از اعزام بیماران به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار جلوگیری شود.

دکتر لطیف صادقی افزود: مردم دهلران سال‌ها از مرزهای جمهوری اسلامی ایران با تمام توان خود دفاع کردند و در این راه به شهادت رسیدند و وظیفه ما نیز این است در خدمت این مردم باشیم.

در ادامه نیز دکتر صادقی در دیداری جداگانه در دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حاضر شد و مسائل و نیازمندی‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان را با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر هاشمی در میان گذاشت

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است