فرماندار ویژه دهلران

نقش یک سازمان های مردم نهاد فعال در جامعه قابل لمس است

نقش یک سازمان های مردم نهاد فعال در جامعه قابل لمس است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران، لطیف صادقی ۲۹ آبان ماه سال ۱۴۰۲ در نشست انتخابات نمایندگان سازمان های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل ها با حضور حاتمی معاون سیاسی و نادری معاون برنامه ریزی فرماندار و سایر اعضا  گفت: با توجه به نقش و جایگاه سازمان های مردم نهاد این انتخابات برگزار می شود.

وی بر ضرورت نقش پر رنگ سازمان های مردم نهاد در همه عرصه ها تاکید و افزود: این نقش حاصل فعالیت اعضای این سازمان هاست که در راستای کمک به مردم و مسئولان  دلسوزانه همت می کنند.

صادقی با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم گفت:حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از دیگر موضوعاتی است که همه باید در ترغیب و تشویق مردم برای حضور گسترده در انتخابات تلاش و نقش تشکل های مردم نهاد برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باید برجسته باشد.

معاون سیاسی فرماندار هم به ساختار و حوزه فعالیت سازمان های مردم نهاد اشاره و گفت:تشکل های مردم نهاد ضمن اشراف بر حوزه کاری باید ظرفیت ها و مشکلات را شناسایی،بررسی،تجزیه و تحلیل و راهکار ارایه دهند.

نعمت الله حاتمی بر ضرورت داشتن برنامه های  کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت توسط سازمان های مردم نهاد تاکید و افزود: دستگاه ها تشکل ها را حمایت کنند و تشکل ها هم به نقش مطالبه گری خود توجه داشته باشند

در پایان با رای اعضای تشکل های مردم نهاد  اقای سلمان دیناروندی و خانم فاطمه رضایی بعنوان اعضای اصلی شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد شهرستان انتخاب شدند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است