بمناسبت هفته بسیج

بمناسبت هفته بسیج غبار روبی گلزار شهدای گمنام و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در دهلران

بمناسبت هفته بسیج غبار روبی گلزار شهدای گمنام و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در دهلران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،بمناسبت  هفته بسیج ۳۰ آبان ۱۴۰۲ باحضور مسئولان این شهرستان گلزار شهدا غبار روبی و زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه عارف حسینی شهر دهلران نواخته شد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران با تبریک هفته بسیج گفت:خداوند به ما عنایت کند راه بسیج را ادامه دهیم این شجره طیبه که در همه عرصه های دفاع از انقلاب و حریم ولایت پیشگام است.

وی به ۳۶ هزار شهید دانش آموزی اشاره و گفت:بسیج دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشت و امروز در همه عرصه ها نقش آفرینی می گند.

صادقی فرماندار ویژه دهلران هم با تبریک هفته بسیج به محضر آحاد مردم گفت:فرهنگ متعالی بسیج باید بیش از پیش در جامعه ترویج و نقش بسیج در عرصه های مختلف برای نسل جوان و جامعه تبیین شود.

سرهنگ علی مرغزاری فرمانده سپاه دهلران هم با گرامیداشت هفته بسیج و کارکردها و نقش و دستاوردهای بسیج گفت:امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه های متنوع در این هفته دستاوردها و کارکردهای بسیج در عرصه های گوناگون بیش از گذشته  تبیین کنیم.

اردشیر دارابی رئیس آموزش پرورش دهلران  هم با تبریک هفته بسیج گفت:بسیج در هر عرصه ای وارد شود با موفقیت کارها را به سرانجام می رساند. اجرای سرود و نمایشگاه فرهنگی هفته بسیج از دیگر برنامه ها بود

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است