بازدید

بازدیدهای رئیس ستاد بحران دهلران از هلال احمر و تاسیسات شهرداری

بازدیدهای رئیس ستاد بحران دهلران از هلال احمر و تاسیسات شهرداری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،لطیف صادقی ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ با توجه به وضعیت جوی و بارش ها در شهرستان از سوله انبار امدادی  هلال احمر  و وضعیت پشتیبانی آن و همچنین تاسیسات شهرداری بازدید کرد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به نقش دستگاه های خدمات رسان در مواقع بحرانی گفت:خوشبختانه هلال احمر و شهرداری بخوبی در امادگی هستند.صادقی با اشاره به تلاش های اعضای ستاد بحران شهرستان در این مدت و عملکرد مثبت آنها افزود: ستاد بحران شهرستان بخوبی پای کار بودند و هر جا نیاز به پیگیری و اقدام بود وارد عمل شدند

.وی با اشاره به استقرار یک دستگاه ژنراتور برق اضطراری ۵۰ کیلو وات در هلال احمر بصورت دائم افزود:این یک ظرفیت است که در مواقع بحرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر دهلران هم گفت: با توجه به بارش های سیل آسا در این شهرستان در روز دوشنبه هفته جاری امداد رسانی به سه خانوار  عشایر گرفتار در سیل  انجام شد.

حمزه محمدی مقدم افزود:هشت قلم اسکان اضطراری از طریق هلال احمر در اختیار انها قرار گرفت

امین اله جامسحر شهردار دهلران هم گفت:رفع آبگرفتگی معابر،جمع آوری شاخه های شکسته درختان در سطح شهر،بهسازی فرونشست های ناشی از بارندگی ها،ایجاد سیل بند در بالا دست مسکن مهر دهلران و سه مورد رفع آبگرفتگی منازل از مهمترین اقدامات شهرداری در زمان بارش های اخیر بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است