معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران

ثبت ۱۲۷ درصدی اشتغال سامانه رصد در دهلران

ثبت ۱۲۷ درصدی اشتغال سامانه رصد در دهلران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،نعمت الله حاتمی یکم آذر ماه سال ۱۴۰۲ در پنجمین نشست کارگروه اشتغال شهرستان دهلران گفت:مدیران بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روند کار را تسریع کنند و همکاری لازم درراستای پیشبرد اهداف دولت در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی داشته باشد.
وی با اشاره به ثبت امار اشتغال شهرستان در سامانه رصد گفت:تعهد اشتغال امسال شهرستان یکهزار و ۱۳۴نفر است که تا کنون براساس امارها یکهزار و ۴۴۲نفر در سامانه ثبت شده است.
وی با اشاره به تحقق ۱۲۷ درصد تعهد اشتغال شهرستان از ابتدای سال تا کنون افزود: در راستای اشتغالزایی باید دستگاه های اجرایی ،بانک ها و شرکت ها به وظایف خود عمل کنند و هیچ گونه قصوری از هیچ یک از اعضا پذیرفته نیست.
معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران اظهار کرد: ادارات بنیاد شهید، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان،بهداشت،جهاد کشاورزی وبسیج سازندگی بیش از ۱۰۰ درصد سهم اشتغال خود را انجام داده اند.
مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم گزارشی از عملکرد دستگاه ها در حوزه اشتغال ارائه کرد و افزود: بانک ها در راستای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ و ۱۸ و بنیاد برکت با متقاضیان همکاری و روند اشتغال را تسهیل کنند.
روشن امری افزود:صنعت،معدن و تجارت،بهزیستی،راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی نیز عملکرد انها در حوزه اشتغال بالای ۸۰ درصد می باشد که باید با تلاش مضاعف مابقی تعهد خود را نیز عملیاتی کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است