فرماندار ویژه دهلران:

بارش های غیرمنتظره باعث آبگرفتگی پنج منزل در دهلران شد

بارش های غیرمنتظره باعث آبگرفتگی پنج منزل در دهلران شد

"لطیف صادقی"  اظهار کرد: بارش های غیر منتظره در شب گذشته باعث آبگرفتگی مسیل ها و پنج منزل مسکونی در شهر دهلران شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله اعضای ستاد بحران شهرستان فراخوان و در سطح شهر برای کمک رسانی حاضر شدند.

فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه ۱۹ نفر بر اثر این بارش ها به کمک های امدادی نیازمند شدند، تصریح کرد: ۲ تیم عملیاتی سیلاب هلال احمر بلافاصله به محل ها و منازلی که دچار آبگرفتگی شده بودند اعزام و امدادرسانی لازم به این خانواده ها انجام شد.

صادقی با بیان اینکه با اشاره به اینکه به یک خانواده نیز هشت قلم کمک های امدادی اهدا شد، افزود: تمهیدات لازم برای کمک به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند انجام شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان دهلران با اشاره به خسارات این بارندگی به راه های عشایری این شهرستان، تصریح کرد: تعدادی از چشمه های تامین آب عشایر نیز دچار مشکل شده اند.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به بارش ۱۰ میلیمتری بارش در دهلران، افزود: بیشترین حجم بارش ها در دشت برتش با ۱۳میلیمتر بارندگی گزارش شده که باعث بروز مشکلات برای راه های عشایری و کشاورزی شده است.

صادقی از عشایر کوچرو خواست ضمن پرهیز از اسکان در مسیر رودخانه ها و سیلاب ها از ترددهای غیر روز در مواقع بارندگی های شدید خودداری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی دهلران نیز در این شهرستان از خسارت به اراضی گندم، کلزا و ذرت به میزان ۲۰۰ هکتار و حجم خسارت بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد خبر داد.

"جلال یوسفی" گفت: خسارت به زیرساخت کشاورزی شامل قریب به ۱۵ کیلومتر جاده دسترسی بین مزارع و ۳ دهنه پل انجام شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است