بمناسبت هفته بسیج

جشنواره صنایع دستی و بازی ها وغذاهای بومی محلی در بخش مرکزی دهلران

جشنواره صنایع دستی و بازی ها وغذاهای  بومی محلی در بخش مرکزی دهلران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران این جشنواره به همت مدرسه ۱۵ خرداد،پایگاه مقاومت بسیج شهید نوری روستای حاضرمیل و هیئت ورزش روستایی شهرستان به میزبانی روستای حاضرمیل برگزار شد.
فرماندار ویژه دهلران با گرامیداشت هفته بسیج گفت:نقش بسیج در دفاع مقدس،سازندگی و دفاع از ولایت و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی برجسته و فراموش ناشدنی است.
صادقی اجرای برنامه های بومی و محلی را گامی در جهت زنده نگه داشتن این سنت ها برشمرد و گفت:باید سنت های محلی که بخش از فرهنگ ماست حفظ شود و نسل جدید را با بازی ها و صنایع دستی و غذاهای محلی آشنا کرد.
وی همچنین از غرفه صنایع دستی و کارآفرین روستایی خانم محمدزاده در این جشنواره بازدید کرد و گفت:شاغلین در بخش صنایع دستی همواره مورد حمایت هستند.
صادقی بر ضرورت آموزش و توسعه این صنایع در روستاها تاکید کرد و گفت:باید زمینه ای فراهم شود که بخش صنایع دستی در روستاها تقویت شود و زمینه برای آموزش و احیای صنایع دستی فراهم گردد.
وی از آموزش و پرورش، مدیران و فرهنگیان و دانش آموزان مدرسه ۱۵ خرداد،پایگاه مقاومت شهید نوری،هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی دهلران و شورای اسلامی روستای حاضرمیل برای برگزاری این جشنواره قدردانی کرد.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید نوری روستای حاضرمیل هم با گرامیداشت هفته بسیج گفت:بسیج خادم بی منت مردم در همه عرصه هاست و این را بارها به منصه ظهور گذاشته و هر جا تفکر بسیج حاکم است موفقیت در امور دوچندان می باشد.
مراد رضازاده افزود:باید دستاوردها و کارکردهای بسیج را بیش از پیش در همه عرصه ها برای نسل جوان تبیین کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است