فرماندار ویژه دهلران

طراحی لازم برای تهیه سه برابری سهمیه شهرستان در خصوص زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار دارد.

طراحی لازم برای تهیه سه برابری سهمیه شهرستان در خصوص زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار دارد.

صادقی با اشاره به بازدید مسئولان از زمین های نهضت ملی مسکن دهلران، گفت: ظرف ۲ هفته آینده با تواجه به توافق اداره کل راه شهرسازی استان با دستگاه های خدمات رسان در شهرستان، آب و برق بصورت کارگاهی برای اجرای این طرح فراهم خواهد شد.
وی به مشکلات مسکن مهر دهلران در خصوص معابر و فاضلاب اشاره کرد و افزود: تامین اعتبار برای رفع این مشکلات یک ضرورت است تا مشکلات مردم ساکن در این واحدهای مسکونی برطرف شود.
فرماندار ویژه دهلران گفت: زیرساخت های مسکن مهر موسیان با ۲۷۶ واحد تکمیل شده و ۷۰ درصد عملیات اجرایی معابر آن نیز انجام شده است که مابقی باید تکمیل شود وزیرساخت‌های زمینی که برای اجرای نهضت ملی مسکن در این شهر واگذار شده باید تکمیل گردد.
### مدیر کل راه و شهرسازی استان هم در نشست بررسی مسایل و مشکلات طرح ملی نهضت مسکن در شهرستان دهلران، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن در قالب ۳۲ هزار و ۳۰۱ واحد در این استان دستور کار قرار دارد.
فرشاد دوستی افزود: از این تعداد ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد در قالب نهضت ملی مسکن و مابقی مربوط به خود مسکن مالکی، بافت های فرسوده، استیجاری و روستایی است.
وی  با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای واگذاری سند یک هزار و ۳۶۲ قطعه زمین طایفه کاید خورده در شهرستان دهلران، افزود: شهرداری در اسرع وقت باید معابر این طرح را مشخص نماید.دوستی یادآور شد: تا کنون ۷۰۰پرونده در این خصوص تکمیل و وصول شده است که ظرف ۲ هفته آینده واگذار و پروانه آنها صادر خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ابراز کرد: برای فرهنگیان دهلران هم یک هزار و ۳۰۰ قطعه زمین آماده واگذاری است که امید است شهرداری اقدامات لازم را در خصوص معابر این زمین ها را هر چه سریعتر انجام دهد.
وی در خصوص اختصاص زمین برای نهضت ملی مسکن در شهر موسیان دهلران نیز گفت: ۶ هکتار زمین به محدوده شهر موسیان برای این منظور اضافه می شود
.مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت:در خصوص مسکن مهر دهلران نیز تفاهم نامه ای با شهرداری برای پیگیری مسایل آن منعقد شده است.
معاون عمرانی فرماندار ویژه دهلران نیز در این نشست، گفت: مسکن مهر دهلران نیازمند خاکبرداری و خاکریز است که باید در این زمینه راه و شهرسازی همکاری لازم را داشته باشد.
"غلامعباس کُرد" به جابجایی تیره های برق در برخی نقاط مسکن مهر اشاره کرد و افزود: مسکن مهر مشکلاتی دارد که باید با همت راه و شهرسازی و شهرداری مرتفع شود.
نشست بررسی مسایل و مشکلات نهضت ملی مسکن شهرستان دهلران با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است