عزاداری

مجلس عزای حضرت زهرا(س) در روستای فجر از توابع بخش دشت عباس در دهلران برگزار شد.

مجلس عزای حضرت زهرا(س) در روستای فجر از توابع بخش دشت عباس در دهلران برگزار شد.

فرماندار ویژه دهلران با تسلیت ایام فاطمیه در جمع مردم روستای فجر در بخش دشت عباس گفت: زندگی آن بانوی اسلام مملو از درس می باشد و باید ما سیره و روش این بزرگ بانوی اسلام را مطالعه و در زندگی بکار گیریم.

صادقی به مجالس عزای حضرت زهرا(س) در سطح شهرستان اشاره و افزود: در بخش های مختلف این شهرستان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسماتی برگزار است و این نشان از ارادت مردم به اهل بیت(س) می باشد.

امام جمعه دهلران در جمع عزاداران بی بی دو عالم با تسلیت ایام فاطمیه(س)گفت:حضرت زهرا(س) الگو و اسوه است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به فضائل اخلاقی فاطمه زهرا(س) افزود:امروز و در ایام سوگواری این بانوی بزرگ اسلام مردم ما عزادار هستند ومجالس عزا برگزار است.

وی از بانیان مراسم و همچنین حضور مردم و شیوخ و مسئولان در این مراسم قدردانی کرد.

مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه های عزاداری بزرگ بانوی اسلام در روستای فجر بود.

این مراسم با حضور امام جمعه وفرماندار ویژه دهلران،معاون سیاسی فرماندار،بخشدار دشت عباس و دیگر مسیولان و مردم و شیوخ و بزرگان روستای فجر برگزار شد.

همچنین در بخش های زرین آباد و سراب میمه نیز مراسم ایام فاطمیه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان در امامزاده سید فلک الدین در بخش سراب میمه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،فرماندار ویژ دهلران و معاون سیاسی فرماندار،بخشداران زرین آباد و سراب میمه،مدیران کل جهاد کشاورزی و غله استان،مردم و مسئولان بخش ها برگزار شد و سخنران این مراسم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است