فرماندار ویژه دهلران:

وحدت حوزه و دانشگاه موجب تسریع در پیش‌بُرد اهداف نظام و مردم بوده است

وحدت حوزه و دانشگاه موجب تسریع در پیش‌بُرد اهداف نظام و مردم بوده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویزه دهلران"لطیف صادقی"  در نشست مشترک حوزویان و دانشگاهیان دهلران اظهار کرد: اگر حوزه و دانشگاه همگرایی داشته باشند موفقیت‌ها ۲چندان می شود و امروز ما در همه عرصه ها شاهد این همراهی، همفکری و وحدت حوزه و دانشگاه هستیم.
فرماندار ویژه دهلران به نقش حوزه و دانشگاه و رسالت آنها در عرصه‌های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: در عرصه انتخابات هم این ۲ قشر باید الگو باشند و در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرینی کنند.
وی تبیین دستاوردهای نظام در عرصه‌های مختلف را یادآور شد و گفت: هم دانشگاه و هم روحانیت بایستی تبیین کننده دستاوردها و کارکردهای نظام باشند و همانطور که دانشجوها و روحانیت در دفاع مقدس، سازندگی و عمران و محرومیت زدایی به خوبی نقش آفرینی کردند، امروز نیز اجازه توطئه و سیاه‌نمایی به دشمن را ندهند.
صادقی به آسیب‌های فضای مجازی و توطئه‌های دشمنان در این فضا اشاره کرد و گفت: دانشجوی ما باید با درایت و بهره گیری از علم و دانش به نقش روشنگری خود در مقابل توطئه دشمن در این فضا عمل کند.
امام جمعه دهلران نیز در این مراسم، حوزه و دانشگاه را از ۲ قشر مهم و تاثیر گذار در جامعه دانست و گفت: وحدت این ۲ قشر اثرات بسیار مثبتی در جامعه دارد، اگر چه دشمن به دنبال بر هم زدن این وحدت است ولی هوشیاری این 2 قشر نقشه های آنان را خنثی کرده است.
حجت الاسلام "سید محسن موسوی" ت با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری فصل الخطاب و منشور برای حوزه و دانشگاه است، گفت: باید تلاش کرد که در مسیر انقلاب، ارزش‌ها، علم و تهذیب حرکت کنیم.
وی از حوزویان و دانشگاهیان خواست در انتخابات به نقش و رسالت انقلابی خود عمل کنند و مشوق مردم برای حضور در پای صندوق های رای باشند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه دشمنان دنبال جدایی حوزه و دانشگاه هستند، افزود: در طول تاریخ شاهد این قضیه بوده‌ایم ولی علما و روحانیت اجازه ندادند دانشگاه محل نیروهای غرب زده باشد.
"منصور احمدی" با بیان اینکه حضور روحانیت در دانشگاه ها و حضور اساتید در حوزه‌های علمیه نشان دهنده وحدت، تعامل و همفکری این 2 قشر از جامعه است، گفت: دانشگاه‌ها آماده هر گونه همکاری با حوزویان هستند چرا که محور وحدت ما علم و دانش است.
وی به ضرروت تلاش برای تحقق جهاد تبیین توسط دانشگاهیان و حوزویان اشاره کرد و گفت: نظام آموزش عالی در استان متحول شده است، ۳۰ دانشگاه و ۳۰ هزار دانشجو در استان وجود دارد که همه برکات نظام و انقلاب اسلامی است.
رئیس حوزه علمیه برادران دهلران نیز اظهار کرد: مردم به حوزه و دانشگاه نگاه می کنند، ما باید الگو باشیم و رسالت خود را بخوبی انجام دهیم.
حجت الاسلام "علی غلامی" افزود: وحدت حوزه و دانشگاه دارای مزایای زیادی برای جامعه است و باید این وحدت روز به روز تقویت و ارتقا یابد.
"شجاع بهرامی" رئیس دانشگاه پیام نور دهلران نیز در این آیین خاطرنشان کرد: دانشگاه و حوزه با رسالت مشترک باید هم جریان ساز و هم جریان شناس باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است