فرماندار ویژه دهلران

هدف اعضا رفع دغدغه های جامعه ایثارگران است

هدف اعضا رفع دغدغه های جامعه ایثارگران است

لطیف صادقی فرماندار ویژه ه دهلران چهارم دی ماه در نشست شورای مشورتی فرماندار ویژه دهلران و معتمدین معین ایثارگران این شهرستان گفت: پیشنهادات،دغدغه ها و راهکارهای این شورا با دقت بررسی می شود.
وی دغدغه شورای مشورتی ایثارگران را گره گشایی از مشکلات این قشر ذکر کرد و افزود: تلاش می شود موضوعات مطرح شده بررسی وپیگیری شوند و نتایج این جلسات گره گشایی از مشکلات جامعه ایثارگران شهرستان به همت همه مسئولان شهرستان باشد.
فرماندار ویژه دهلران گفت: خوشبختانه شورای مشورتی ايثارگران شهرستان از افرادي هستند كه خود برخواسته از جامعه ايثارگري هستند و مي توانند برآيند نظرات خانواده هاي ايثارگران را به مسئولين منتقل و بخوبی مسایل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصدمی کنند.
صادقی به طرح هاي مفيد و پيشنهادهاي سازنده اين شورا اشاره و اظهار کرد: تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان می باشد چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.
در این نشست در خصوص پیگیری حل معظل بیکاری و اشتغال فرزندان شاهد وایثارگر،پیگیری لیست ایثارگران بهره منداز زمین کشاورزی از کشت وصنعت ایثارگران،جهادکشاورزی ومابع طبیعی و پیگیری حل مشکل دهک بندی ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است