فرماندار ویژه دهلران خبر داد:

اجرای طرح ملی نذر خدمت در روستای فرخ آباد دهلران

اجرای طرح ملی نذر خدمت در روستای فرخ آباد دهلران

 "لطیف صادقی" در بازدید از نحوه اجرای این طرح در روستای فرخ آباد شهرستان دهلران، اظهار کرد: هدف این طرح ارائه خدمات در همه زمینه‌ها شامل حمایتی، معیشتی، سلامت محور، کارآفرینی، توانمندسازی و زیست محیطی به مناطق محروم و کم برخوردار است.
وی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات ۲ پزشک متخصص داخلی و زنان و زایمان، یک پزشک عمومی، کارشناس مامایی، کارشناس بینایی سنجی، پرستار، روان شناس و مددکار اجتماعی، نسخه پیچ و مسئول داروخانه، مربیان آموزشی و تیم سحر، میزخدمت ادارات و اعضای داوطلبان، جوانان، امدادگران و نجاتگران و کمک به محرومین از طریق ایجاد پرونده حمایتی در این طرح مشارکت دارند که هدف جلب رضایت مندی و دسترسی مردم به خدمات در مناطق دور افتاده است.
فرماندار ویژه دهلران ویزیت رایگان پزشک برای مراجعین، توزیع دارو، تب سنجی، تست غربالگری و کنترل فشار خون و توزیع بسته‌های بهداشتی و فرهنگی، مشاوره و تغذیه، ایجاد فضای دوستدار کودک توسط اعضای جوانان، کارگاه آموزش پیشگیری از مخاطرات و کلاس کمک‌های اولیه از دیگر خدمات طرح ملی نذر خدمت در روستای فرخ آباد دهلران برشمرد.
صادقی از برخورداری ۱۸۵ خانوار و حدود ۹۰۰ نفر از خدمات این طرح بهره مند خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر دهلران هم از توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی و توزیع ۲۰۰ سبد بهداشتی در این طرح خبر داد و گفت: واکسیناسیون ۱۰۰ راس گاو و گوسفند از طریق دامپزشکان داوطلب از دیگر اقدامات است.
"حمزه محمدی مقدم" گفت: اجرای نمایش طنز و خانوادگی و اجرای بازی‌های بومی و محلی برای دانش آموزان مدارس و توزیع و بسته بندی ۶۰ کیلو گوشت گرم، استقرار میز خدمت، توزیع بسته‌های معیشتی و البسه به نیازمندان، ارائه خدمات بهداشتی درمانی از دیگر برنامه های طرح ملی نذر خدمت در این روستا است.
وی خاطرنشان کرد:اجرای کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه و آشنایی با جمعیت هلال احمر و مهارت‌های اشتغال ویژه ساکنین روستاها توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر نیز اجرا شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است