معارفه

مدیر اوقاف دهلران معارفه شد

مدیر  اوقاف دهلران معارفه شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،حاتمی معاون سیاسی فرماندار  ویژه دهلران در این ائین گفت: راه اندازی اوقاف و امور خیریه  در شهرستان از مطالبات مردم بود که محقق شد.

وی بر ضرورت تعامل با سایر دستگاه ه تاکید کرد و گفت: دهلران دارای امامزاده ها و بقاع متبرکه و مساجد زیادی است که با راه اندازی اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان مشکلات انها پیگیری خواهد شد.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران  خواستار استقرار دائمی مدیر اوقاف در شرستان شد و گفت:نذورات امامزاده های شهرستان هزینه همان امامزاده شود

حجت الاسلام موسوی امام جمعه دهلران بر ضرورت نقش اوقاف در شهرستان تاکید کرد و گفت:پیگیری امورات محوله در شهرستان تسریع شود.

امام جمعه دهلران راه اندازی اوقاف در شهرستان را گامی در جهت تحقق خواسته مردم دانست و گفت:اوقاف باید در دهلران امورات را مجدانه پیگیری کند..

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هم به رسالت اوقاف و امور خیریه در استان اشاره و گفت:دهلران از شهرستان های وسیع و دارای بقاع متبرکه فراوان می باشد.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی از تحقق مطالبه مردم و مسئولان دهلران در راه اندازی اداره اوقاف در شهرستان خبر داد و افزود:امیدواریم روند پیگیری امورات تسریع شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است