نشست شورای فرهنگ عمومی

شورای فرهنگ عمومی دهلران در بخش دشت عباس برگزار شد

شورای فرهنگ عمومی دهلران در بخش دشت عباس برگزار شد

فرماندار ویژه دهلران ارتقا فرهنگ عمومی را گامی مهم در کاهش آسیب های اجتماعی ذکر کرد.
فرماندار ویژه دهلرران هم گفت:یکی از موضوعات مهم که رسانه های بیگانه روی ان زوم کرده اند ایجاد اختلافات بین اقوام و جدایی مردم از حاکمیت است و با توجه به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و  ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مردم باید با حضور پرشور در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح تودهنی محکمی به دشمن بزنند.
لطیف صادقی به موضوع جمعیت و فرزند آوری و افزایش جمعیت  اشاره و افزود: بخش دشت عباس در بحث فرزند اوری و زاد و ولد بخوبی عمل می کند و این یکی از سیاست های دولت است که حتی اهرم های تشویقی نیز برای آن در نظر گرفته شده است چون رشد جمعیت یکی از سیاست های دولت می باشد.
وی از همراهی و همگامی مردم دشت عباس در صحنه های دفاع از انقلاب و ارزشها و ولایت قدردانی و گفت:قطعا در انتخابات این بار نیز مردم حضوری پرشور در پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت خود دارند.
فرماندار ویژه دهلران  با اشاره به تفاهم نامه سپاه  با وزارت نیرو در بحث آبرسانی به روستاها گفت: پروژه های خوبی در دست اقدام است که پیگیری برای تکمیل پروژه ها به جد دنبال می شود تا روند انها تسریع و تکمیل شود.
صادقی به بحث چهار خطه کردن مسیر دهلران به مهران و اندیمشک اشاره و اظهار کرد:قرارگاه خاتم فعال است و پیمانکاران بخش خصوص هم  از سمت سپتون پای کار هستند که تحول خوبی در حوزه راه ها در حال اقدام می باشد.
وی از شیوخ و بزرگان و معتمدان دشت عباس خواست در موضوعات فرهنگی بیش از گذشته فعالیت داشته باشند و نقش آفرینی کنند.
صادقی به بحث نه به تیراندازی و کارهای فرهنگی در این زمینه اشاره و از کاهش این موضوع خبر داد و گفت:در برخی موضوعات دیگر هم باید با نقش آفرینی بزرگان و فرهنگ سازی و همگرایی شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.
نعمت الله معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم گفت:دوری از تعصبات و توجه به دین و قانون بهترین راه حل مشکلات می باشد که بزرگان و شیوخ باید ترویج دهنده این مهم باشند.
فرهان بخات بخشدار دشت عباس با اشاره به روابط مردم دشت عباس و حل و فصل مسایل بصورت محلی افزود:بزرگان برای ما ظرفیت هستند و بحوبی ایفای نقش می کنند.
امام جمعه دهلران شیوخ و معتمدان بخش دشت عباس در فرهنگ عمومی بخوبی ایفای نقش می کنند که این روند باید بیش از گذشته توسعه یابد.
امام جمعه دهلران در  نشست شورای فرهنگ عمومی در بخش دشت عباس  از مردم این بخش بخاطر انقلابی و ولایی بودن انها قدردانی و گفت: در این بخش خانواده ها و مومنین اجازه نفوذ فرهنگی و اعتقادی و دینی به دشمن نمی دهند و در اربعین هم سنگ تمام گذاشتند.
حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به تاکیدات در خصوص فرزند آوری و رشد جمعیت و توجه مردم این بخش به این موضوع مهم افزود:قدردان معتمدان،ریش سفیدان و شیوخ در حل و فصل مسایل و موضوعات بخش بصورت محلی هستیم.
امام جمعه دهلران بر ضرورت کاهش هزینه های مراسمات عزا و عروسی و جلوگیری از تیراندازی در این مراسمات تاکید کرد و گفت: جلوگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه قاچاق و مواد مخدر نیازمند همت شیوخ و بزرگان بخش می باشد  و توجه به اشتغال نیروهای بومی و کشاورزی دشت عباس هم از انتظارات مردم است
در این نشست اعضای شورای تامین شهرستان و جمعی از معتمدان،ریش سفیدان و شیوخ هم نظرات،پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است