فرماندار ویزه دهلران

کمیته های 17 گانه دهه فجر در دهلران تشکیل شد

کمیته های 17 گانه دهه فجر در دهلران تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،این نشست با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان،معاون سیاسی فرماندار،اعضای شورای تامین و اعضای ستاد دهه فجر شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران با تبریک پیشاپیش دهه فجر گفت:در این هفته علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی،دیدارهای مردمی،برپایی میز خدمت و ویژه برنامه های جشن پیروزی انقلاب پیش بینی شده است.
وی بر ضرورت اطلاع رسانی از خدمات دولت توسط مدیران از طریق نشست با خبرنگاران تاکید کرد و گفت:هر یک از  کمیته های ۱۷  گانه دهه فجر در شهرستان باید فراخور وظایف خود برنامه های دهه فجر را پیگیری کنند.
فرماندارویژه دهلران به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هم اشاره و افزود:حضور پرشور مردم خط بطلان بر همه توطئه های دشمنان قسم خورده نظام است که همه همت خود را برای کم رنگ کردن حضور مردم بکار بسته اند اما مردم ما با هوشیاری توهنی به دشمن خواهند زد.
صادقی از فرزندان ملت در سپاه پاسداران هم که با موشک باران مقر تروریست های تکفیری صهیونیستی پاسخ مقتدرانه ای به آنها دادند قدر دانی می شود
فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه هممه شما  با دهه فجر با مضامین و اهداف و اهمیت ان اشنا هستید گفت:برنامه های دهه فجر  با محوریت مردمی و جذب و جلب جوانان و نوجوانان باشد و دستگاه های فرهنگی  و آموزش و پرورش و دانشگاه ها بر بیان دستاوردها تمرکز کنند وبازدید از پروژه های عمرانی شهرستان هم در دستور کار انها باشد.
امام جمعه دهلران با تبریک پیشاپیش دهه فجر گفت:اقدامات سپاه در حمله به تروریست ها عزت آفرینی و برگ افتخار دیگری بود برای ملت ایران اسلامی و همسایگان ما باید این را بفهمند.
حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و اینکه مردم اساس انقلاب هستندتاکید کرد: برنامه های دهه فجر مردمی باشد و هم دهه فجر و انتخابات مهم هستند و مردم پای کار باشند.
وی تاکید کرد:یکی از برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بحث تبلیغات و آذین بندی شهرها و بخش ها و روستاها در دهه فجر باشد.
حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم با گرامیداشت دهه فجر بر ضرورت جهاد تبیین تاکید کردو گفت:دهه فجر باید دستاوردها و خدمات را به مردم اطلاع رسانی کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم گفت: شعار محوری دهه فجر امسال جشن ملی،مشارکت پرشور و آینده روشن است.
حجت الااسلام علی چراغی پور از تشکیل کمیته های  ۲۵ گانه دهه فجر  در استان خبرداد و گفت: بازدید از پروژه های عمرانی در دستور کار قراردارد و دستگاه ها باید خدمات خود را بیان کنند.
سرهنگ علی مرغزاری فرمانده سپاه دهلران هم بر ضرورت جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها برای مردم و بویژه نسل جوان است و به جهاد امید آفرینی توجه ویژه شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است