فرماندار دهلران:

یک‌هزار و ۶۸۸ شغل در سامانه ملی رصد ثبت شده است

یک‌هزار و ۶۸۸ شغل در سامانه ملی رصد ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران ، "لطیف صادقی"  در نشست شورای اشتغال دهلران بر ضرورت تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های این شهرستان برای تحقق سهم تعهد اشتغال در سامانه ملی رصد تاکید و گفت: دستگاه‌های اجرایی در معرفی و بانک‌ها نیز تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان برای ایجاد اشتغال همکاری لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه ثبت متقاضیان اشتغال در سامانه رصد از موضوعات مهمی است که همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با دقت دنبال کنند، ابراز کرد: بانک‌ها خواست در جذب منابع، اعتبارات و تسهیلات اشتغال همت لازم را داشته و در موضوع اشتغال با متقاضیان همکاری و مساعدت کنند.
فرماندار ویژه شهرستان دهلران تعهد اشتغال شهرستان را یک‌هزار و ۱۳۴ نفر ذکر کرد و افزود: تاکنون یک‌هزار و ۶۸۸ نفر در سامانه رصد ثبت شده است.
مدیر اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهلران نیز در این نشست، گفت: بیشتر دستگاه‌های شهرستان در عملکرد اشتغال خود به وظایف خود عمل کرده‌اند.
"روشن امری" خاطرنشان کرد: عملکرد کمیته امداد در حوزه اشتغال ۷۲درصد، صنعت، معدن و تجارت ۸۴درصد و بهزیستی ۵۴ درصد که باید روند عملکرد خود را سرعت دهند.
دهلران در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شهر ایلام و در قسمت جنوب شرقی این استان قرار گرفته‌ است.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است