معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه دهلران

نظارت بر بازار بطور جدی رصد می شود

نظارت بر بازار بطور جدی رصد می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،مجید نادری در  جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان دهلران گفت: گرانی کاذب قیمت مرغ در روزهای گذشته در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گیرد و  قیمت مرغ را به صورت روزانه در فضای مجازی اطلاع رسانی کنند و مردم براساس این اعلام نرخ خرید کنند و خارج از این قیمت مراتب را به جهاد کشاورزی و تعزیرات اطلاع دهند.

وی بر ضرورت ارائه فاکتور و درج قیمت توسط مرغ فروشی ها اعم از  عمده فروشی ها و خرده فروشی ها تاکید و افزود: باید با فروشندگان خارج از قیمت مصوب توسط تعزیرات جرایم سنگین در نظر شود .

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه دهلران در ادامه بحث رعایت بهداشت در اغذیه فروشی ها و رستوران ها و همچنین نظارت بهداشت بر گوشت  و مرغ منجمد  تاکید کرد و گفت: سروسامان دادن به خیابان اصلی شهر و میوه فروشان دوره گرد که سد معبر و یا در اطراف میادین شهرتجمع می کنند توسط اجرائیات شهرداری با همکاری نیروی انتظامی نسبت به انتقال آنها به مکان دیگر اقدام شود  و مانع از حضور  ماهی فروشان سیار و غیر بومی در سطح شهر شوند.

نادری اظهار کرد: با توجه به سیستم جدید نانینو در  نانوایی ها حضور  کارشناسان خبره این سیستم به منظور آموزش دادن متصدیان نانوایی ها ضروری می باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است