همزمان با 22 بهمن

دهلرانی ها زیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ندای استکبارستیزی سر دادند

دهلرانی ها زیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی  ندای استکبارستیزی سر دادند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،مردم مرزدار، ولایت مدار و شهیدپرور دهلران ۲۲ بهمن با مشت‌های گره کرده و در زیر پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ندای مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.
راهپیمایی دشمن‌شکن این مردم همیشه در صحنه و البته وفادار به انقلاب و ارزش‌های اسلامی، با بصیرت و ولایت مدار، از میدان انقلاب به سمت میدان بسیج با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری ایلام برگزار شد.
مردم شهیدپرور دهلران، با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در این راهپیمایی منعکس‌کننده این پیام به دشمنان و بدخواهان نظام بود که ما نسل جوان امروز ایران اسلامی نیر، با دشمنان ملت، نظام و انقلاب که همیشه به دنبال توطئه و کینه‌توزی هستند، دشمن هستیم و هرگز صحنه‌های دفاع از انقلاب را ترک نخواهیم کرد و به پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی وفادار هستیم.
کف خیابان‌های دهلران امروز ۲۲ بهمن ماه، مملو از جمعیتی بود که باز هم با حضورشان و با مشت‌های گره کرده، حمل دست نوشته‌ها و پلاکاردها، بر علیه استکبار خشم و نفرت خود را از بدخواهان و دشمنان نظام نشان دادند.
 
خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز هم شاهد بودند که ملت همچنان بر عهد و پیمان خود با امام راحل و شهدا پایبند بوده و ادامه دهنده اهداف و آرمان‌های شهدا و انقلاب هستند.
امام جمعه دهلران در جمع راهپیمایان در میدان بسیج دهلران، اظهار کرد: ۲۲ بهمن سالروز به لرزه در آمدن استکبار جهانی و هیمنه پوشالی آنها است.
حجت‌الاسلام "سید محسن موسوی" افزود: توطئه های دشمنام همچنان ادامه دارد ولی بصیرت مردم و درایت و تدابیر ولایت فقیه، دشمن را در همه زمینه ها ناکام کرده است.
وی به جنایات آمریکا و اسرائیل اشاره و افزود:ملت ما دفاع مقدس را با سربلندی و اقتدار پشت سر گذاشت و تا به امروز نیز در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب حضور داشته و دارند.
امام جمعه ایلام تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهند افزود و سنگ تمام خواهند گذاشت و بار دیگر دشمن را منکوب خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، در پایان راهپیمایان با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل و با ندای "الله اکبر" قطعنامه سراسری راهپمیایی یوم الله ۲۲ بهمن را تائید کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است